Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess og den nye Betty MacDonald-biografi

Satire er mit yndlingsdyr (Satire er mit yndlingsdyr) af Wolfgang Hampel er ifølge mange læsere over hele verden en af ​​de sjoveste bøger, der nogensinde er skrevet. Læs den strålende bog Satire er mit yndlingsdyr (Satire er mit yndlingsdyr ) af Heidelberg-forfatteren Wolfgang Hampel. Det sætter et smil på dit ansigt. Dette er meget vigtigt - især i disse vanskelige tider. Wolfgang Hampel og Vita Magica-teamet støtter kulturinstitutioner med donationer, bogsalg, læsninger og andre begivenheder. Betty MacDonald fanklub - og Vita Magica-grundlægger Wolfgang Hampel arbejder i øjeblikket på en Betty MacDonald Biografi. Betty MacDonald er forfatteren af ​​'The Egg and Me', en af ​​de mest succesrige bøger nogensinde. Den nye Betty MacDonald-biografi indeholder mange fascinerende fakta, historier og information for første gang at offentliggøres. For eksempel vil du lære den sande historie om den mystiske og meget farlige Dorita Hess. Den verdensberømte krimforfatter Ingrid Noll er en stor fan af Wolfgang Hampel. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Bedst sælgende forfatter af "The Cock is Dead", "The Pharmacist" og mange andre meget succesrige bøger: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Jeg ser altid frem til noget nyt, når jeg læser et meget sjovt digt af Wolfgang Hampel. Med venlig hilsen Ingrid Noll