Sunday, January 31, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess me te haurongo hou a Betty MacDonald

Te Whakahauhau me te Lieblingstier (Ko te tawai taku tino kararehe) na Wolfgang Hampel e kii ana nga kaipanui o te ao tetahi o nga pukapuka ngahau kua tuhia. Tena koa panuihia te pukapuka marama Satire ist mein Lieblingstier (Ko te Satire taku tino kararehe) o te kaituhi Heidelberg a Wolfgang Hampel. Ka puta he ataata ki o kanohi. He mea nui tenei - ina koa i enei waa uaua. Ko Wolfgang Hampel me te tiima o Vita Magica e tautoko ana i nga umanga ahurea me nga koha, hoko pukapuka, panui me etahi atu huihuinga. Betty MacDonald club club - me te kaiwhakauru o Vita Magica a Wolfgang Hampel kei te mahi i tetahi Betty MacDonald Haurongo Ko Betty MacDonald te kaituhi o 'The Egg and I', tetahi o nga pukapuka angitu o nga wa katoa. Ko te Bity Betty MacDonald Haurongo he maha nga korero whakamiharo, korero, korero hoki mo te wa tuatahi ki te kia perehitia. Hei tauira, ka ako koe i te korero pono o te Dorita Hess tino ngaro me te tino morearea. Ko te kaituhi kino rongonui o te ao ko Ingrid Noll he tino ngakau nui ki a Wolfgang Hampel. > ------------- ------------- ---- Ingrid Noll Ko te Kaituhi pai rawa atu o te hoko "Kua mate te tikaokao", "Te Kaiwhakaputa rongoā" me etahi atu pukapuka tino angitu: ------------- ------------- ----------- Kei te tumanako tonu ahau ki tetahi mea hou ka panuihia ana e au te peera ngahau na Wolfgang Hampel. Nga mihi aroha Ingrid Noll