Sunday, January 31, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess og den nye Betty MacDonald-biografien

Satire ist mein Lieblingstier (Satire er mitt favorittdyr) av Wolfgang Hampel er ifølge mange lesere over hele verden en av de morsomste bøkene som noensinne er skrevet. Vennligst les den strålende boken Satire ist mein Lieblingstier (Satire er mitt favorittdyr) av Heidelberg-forfatteren Wolfgang Hampel. Det setter et smil på ansiktet ditt. Dette er veldig viktig - spesielt i disse vanskelige tider. Wolfgang Hampel og Vita Magica-teamet støtter kulturinstitusjoner med donasjoner, boksalg, opplesninger og andre arrangementer. Betty MacDonald fan club - og Vita Magica grunnlegger Wolfgang Hampel jobber for tiden med en Betty MacDonald Biografi. Betty MacDonald er forfatteren av 'The Egg and I', en av tidenes mest vellykkede bøker. Den nye Betty MacDonald-biografien inneholder mange fascinerende fakta, historier og informasjon for første gang å bli publisert. For eksempel vil du lære den sanne historien om den mystiske og veldig farlige Dorita Hess. Den verdenskjente krimforfatteren Ingrid Noll er en stor fan av Wolfgang Hampel. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Bestselgende forfatter av "The Cock is Dead", "The Pharmacist" og mange andre svært vellykkede bøker: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Jeg gleder meg alltid til noe nytt når jeg leser et veldig morsomt dikt av Wolfgang Hampel. Med vennlig hilsen Ingrid Noll