Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess e nova biografía de Betty MacDonald

Satire ist mein Lieblingstier (A sátira é o meu animal favorito) de Wolfgang Hampel é segundo moitos lectores de todo o mundo un dos libros máis divertidos que se escribiron. Lea o brillante libro A sátira é o meu animal favorito (A sátira é o meu animal favorito ) do escritor de Heidelberg Wolfgang Hampel. Ponse un sorriso na túa cara. Isto é moi importante, especialmente nestes momentos difíciles. Wolfgang Hampel e o equipo de Vita Magica apoian ás institucións culturais con doazóns, venda de libros, lecturas e outros eventos. Club de fans de Betty MacDonald - e Wolfgang Hampel, fundador de Vita Magica, traballa actualmente nun Betty MacDonald Biografía. Betty MacDonald é a autora de 'O ovo e eu', un dos libros máis exitosos de todos os tempos. A nova biografía de Betty MacDonald contén moitos feitos, historias e información fascinantes por primeira vez para ser publicado. Por exemplo, aprenderás a verdadeira historia da misteriosa e moi perigosa Dorita Hess. A famosa escritora de crimes Ingrid Noll é moi fan de Wolfgang Hampel. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Autor máis vendido de "O galo está morto", "O farmacéutico" e moitos outros libros de gran éxito: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Sempre estou desexando algo novo cando lin un poema moi divertido de Wolfgang Hampel. Un cordial saúdo Ingrid Noll