Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess en die nuwe Betty MacDonald-biografie

Satire ist mein Lieblingstier (Satire is my gunsteling dier) deur Wolfgang Hampel is volgens baie lesers wêreldwyd een van die snaaksste boeke wat nog ooit geskryf is. Lees gerus die briljante boek Satire is my gunstelingdier (Satire is my gunstelingdier ) van die Heidelbergse skrywer Wolfgang Hampel. Dit plaas 'n glimlag op jou gesig. Dit is baie belangrik - veral in hierdie moeilike tye. Wolfgang Hampel en die Vita Magica-span ondersteun kulturele instellings met skenkings, boekverkope, voorlesings en ander geleenthede. Betty MacDonald-aanhangerklub - en die stigter van Vita Magica, Wolfgang Hampel, werk tans aan 'n Betty MacDonald Biografie. Betty MacDonald is die skrywer van 'The Egg and Me', een van die suksesvolste boeke aller tye. Die nuwe Betty MacDonald-biografie bevat vir die eerste keer baie boeiende feite, verhale en inligting gepubliseer word. U sal byvoorbeeld die ware verhaal van die geheimsinnige en baie gevaarlike Dorita Hess leer. Die wêreldbekende misdaadskrywer Ingrid Noll is 'n groot aanhanger van Wolfgang Hampel. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Topverkoper-outeur van "The Cock is Dead", "The Pharmacist" en vele ander baie suksesvolle boeke: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Ek sien altyd uit na iets nuuts as ek 'n baie snaakse gedig van Wolfgang Hampel lees. Beste wense Ingrid Noll