Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess dhe biografia e re e Betty MacDonald

Satira është kafsha ime e preferuar (Satira është kafsha ime e preferuar) nga Wolfgang Hampel është sipas shumë lexues në të gjithë botën një nga librat më qesharakë të shkruar ndonjëherë. Ju lutemi lexoni librin e shkëlqyer Satira është kafsha ime e preferuar (Satira është kafsha ime e preferuar) e shkrimtarit Heidelberg Wolfgang Hampel. Të vë një buzëqeshje në fytyrën tënde. Kjo është shumë e rëndësishme - veçanërisht në këto kohë të vështira. Wolfgang Hampel dhe ekipi Vita Magica mbështesin institucionet kulturore me donacione, shitje librash, lexime dhe ngjarje të tjera. Klubi i tifozëve Betty MacDonald dhe themeluesi i Vita Magica Wolfgang Hampel aktualisht po punon në një Betty MacDonald Biografia. Betty MacDonald është autore e 'Veza dhe Unë', një nga librat më të suksesshëm të të gjitha kohërave. Biografia e re e Betty MacDonald përmban shumë fakte, histori dhe informacione magjepsëse për herë të parë për të publikohet. Për shembull, ju do të mësoni historinë e vërtetë të Dorita Hess misterioze dhe shumë të rrezikshme. Shkrimtarja e krimit me famë botërore Ingrid Noll është një adhuruese e madhe e Wolfgang Hampel. >> ------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------ ---- Ingrid Noll Autori më i shitur i "Karin është i ngordhur", "Farmacisti" dhe shumë libra të tjerë shumë të suksesshëm: ------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------ ----------- Gjithmonë pres diçka të re kur lexoj një poezi shumë qesharake nga Wolfgang Hampel. Përshëndetje Ingrid Noll