Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess i nova biografija Betty MacDonald

Satira mi je najdraža životinja (Satira je moja najdraža životinja), Wolfganga Hampela prema mnogi čitatelji širom svijeta jedna od najsmješnijih knjiga ikad napisanih. Molimo pročitajte sjajnu knjigu Satira je moja omiljena životinja (satira mi je najdraža životinja) heidelberškog pisca Wolfganga Hampela. Izmamljuje vam osmijeh na lice. To je vrlo važno - posebno u ovim teškim vremenima. Wolfgang Hampel i tim Vita Magica podržavaju kulturne institucije donacijama, prodajom knjiga, čitanjem i drugim događanjima. Klub obožavatelja Betty MacDonald - i osnivač Vita Magice Wolfgang Hampel trenutno radi na Betty MacDonald Biografija. Betty MacDonald autorica je knjige "Jaje i ja", jedne od najuspješnijih knjiga svih vremena. Nova biografija Betty MacDonald po prvi puta sadrži mnoge fascinantne činjenice, priče i informacije Na primjer, naučit ćete istinitu priču o misterioznoj i vrlo opasnoj Doriti Hess. Svjetski poznata spisateljica kriminalista Ingrid Noll velika je obožavateljica Wolfganga Hampela. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Najprodavaniji autor "Kokota je mrtav", "Ljekarnika" i mnogih drugih vrlo uspješnih knjiga: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Uvijek se radujem nečemu novom kad pročitam vrlo smiješnu pjesmu Wolfganga Hampela. Lijepi Pozdrav Ingrid Noll