Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess en nieuwe biografie van Betty MacDonald

Satire ist mein Lieblingstier (Satire is mijn favoriete dier) door Wolfgang Hampel is volgens veel lezers wereldwijd een van de grappigste boeken ooit geschreven. Lees het briljante boek Satire is mijn favoriete dier (Satire is mijn favoriete dier ) van de Heidelbergse schrijver Wolfgang Hampel. Het tovert een glimlach op je gezicht. Dit is erg belangrijk - vooral in deze moeilijke tijden. Wolfgang Hampel en het Vita Magica-team ondersteunen culturele instellingen met donaties, boekverkoop, lezingen en andere evenementen. Betty MacDonald-fanclub - en Vita Magica-oprichter Wolfgang Hampel werkt momenteel aan een Betty MacDonald Biografie. Betty MacDonald is de auteur van 'The Egg and Me', een van de meest succesvolle boeken aller tijden. De nieuwe Betty MacDonald-biografie bevat voor het eerst veel fascinerende feiten, verhalen en informatie wordt uitgegeven. Je leert bijvoorbeeld het waargebeurde verhaal van de mysterieuze en zeer gevaarlijke Dorita Hess. De wereldberoemde misdaadschrijver Ingrid Noll is een grote fan van Wolfgang Hampel. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll Bestverkopende auteur van "The Cock is Dead", "The Pharmacist" en vele andere zeer succesvolle boeken: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Ik kijk altijd uit naar iets nieuws als ik een heel grappig gedicht van Wolfgang Hampel lees. Vriendelijke groeten Ingrid Noll