Saturday, January 30, 2021

Wolfgang Hampel, Ingrid Noll, Dorita Hess və yeni Betty MacDonald bioqrafiyası

Wolfgang Hampel tərəfindən satira mənim ən sevdiyim heyvandır (Satira mənim ən sevdiyim heyvan) Dünyadakı bir çox oxucu indiyə qədər yazılan ən əyləncəli kitablardan biridir. Xahiş edirəm parlaq kitab oxuyun Satira mənim ən sevdiyim heyvan (Satira mənim ən sevdiyim heyvan) ) Heidelberg yazıçısı Wolfgang Hampel. Üzünüzdə bir təbəssüm yaradır. Bu çox vacibdir - xüsusən bu çətin dövrlərdə. Wolfgang Hampel və Vita Magica komandası bağışlar, kitab satışları, oxunuşlar və digər tədbirlərlə mədəniyyət müəssisələrini dəstəkləyir. Betty MacDonald fan klubu - və Vita Magica'nın qurucusu Wolfgang Hampel hazırda Betty MacDonald üzərində işləyir Tərcümeyi-hal. Betty MacDonald, bütün zamanların ən uğurlu kitablarından biri olan 'Yumurta və Mən' kitabının müəllifidir. Yeni Betty MacDonald Bioqrafiyasında ilk dəfə çox maraqlı faktlar, hekayələr və məlumatlar var. çap olunmaq. Məsələn, sirli və çox təhlükəli Dorita Hessin əsl hekayəsini öyrənəcəksiniz. Dünyaca məşhur cinayət yazıçısı İnqrid Noll Wolfgang Hampelin böyük bir pərəstişkarıdır. > -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Ingrid Noll "Xoruz Öldü", "Əczaçı" və bir çox digər çox uğurlu kitabların ən çox satılan müəllifi: -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Wolfgang Hampel-in çox gülməli bir şeirini oxuyanda həmişə yeni bir şey gözləyirəm. Hörmətlə Ingrid Noll