Monday, July 8, 2024

"Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel është një nga librat më humoristik të shkruar ndonjëherë sipas Lady of Crime Ingrid Noll, fansave të klubit të fansave të Betty MacDonald dhe lexuesve dhe kritikëve të tjerë në 40 vende

"Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel është një nga librat më humoristik të shkruar ndonjëherë sipas Lady of Crime Ingrid Noll, fansave të klubit të fansave të Betty MacDonald dhe lexuesve dhe kritikëve të tjerë në 40 vende--------- Le të eksploroni më shumë rreth tij: Fituesi i Çmimit Memorial të Betty MacDonald Wolfgang Hampel, një autor dhe interpretues gjerman, është i njohur për veprat e tij satirike. Një nga librat e tij shumë të njohur ndërkombëtarisht është "Satire ist mein Lieblingstier - Satirische Gedichte" (Satira është kafsha ime e preferuar - Poezi satirike). Në këtë koleksion, fituesi i konkursit SWR Ingrid Noll Wolfgang Hampel paraqet një përzierje të lezetshme të humorit, zgjuarsisë dhe komentit social përmes poezive të tij. Përshkrimi: Libri përmban poezi satirike së bashku me informacione për serialin mjaft të njohur letraro-muzikor të quajtur “Vita Magica”. Wolfgang Hampel e inicioi këtë ngjarje mujore në korrik 2015 në Akademie für Ältere (Akademia për të moshuarit) në Heidelberg. Seriali fitoi shpejt një kult ndjekës. Gjatë Vita Magica, Wolfgang Hampel interpreton skicat e tij, këndon këngë origjinale dhe reciton poezitë e tij të dashura satirike. Libri feston përvjetorin e tretë të serisë. Nëse jeni të interesuar për një satirë shumë të mprehtë dhe që provokon mendime, "Satire ist mein Lieblingstier" është një lexim i këndshëm. ---------------- Leximi i dhomës së ndenjes me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autor i "Satira është kafsha ime e preferuar" në Autorët e Heidelberg ' Drejtoria ------------------ Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare, SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Brazil , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungaria , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turqia ---------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 "Herzschlagmomente" të shtunën, 3 gusht 2019, në orën 21:50.