Tuesday, July 30, 2024

Himene no Donald Trump - Betty MacDonald lāua ʻo Donald Trump: ʻAʻohe mea hou e ʻōlelo ʻia e Wolfgang Hampel, ka mea kākau o Wahi a ka poʻe hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu, "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" ʻo ia kekahi o nā puke ʻoluʻolu loa i kākau ʻia

Himene no Donald Trump -------------------- Betty MacDonald lāua ʻo Donald Trump: ʻAʻohe mea hou e ʻōlelo ʻia e Wolfgang Hampel, ka mea kākau o Wahi a ka poʻe hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu, "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" ʻo ia kekahi o nā puke ʻoluʻolu loa i kākau ʻia ------------------------------------------- "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel i kūleʻa i ka honua holoʻokoʻa, me ka USA a me nā ʻāina ʻē aʻe he nui--------- Maikaʻi ʻoluʻolu a hiki ke ʻike ʻia: He maʻalahi ka hoʻomaopopo ʻana i nā mele hoʻomākeʻaka a Wolfgang Hampel a e ʻakaʻaka mau ai ka poʻe heluhelu. Nui ka poʻe heluhelu e mahalo i ke ʻano hoʻohenehene a hoʻonanea o kāna mau kikokikona. ʻO ka hanana Cult "Vita Magica": Ua hoʻomaka ʻo Wolfgang Hampel i ka moʻolelo mele mele "Vita Magica", i kūleʻa loa ma Heidelberg a lilo koke i hanana hoʻomana. Ua hoʻonui kēia hanana i kona kaulana a me kāna puke. ʻIke honua: Ma ke ʻano he ʻelua manawa lanakila o ka Betty MacDonald Memorial Awarda a lanakila i ka SWR Ingrid Noll Competition, ua loaʻa iā Wolfgang Hampel ka ʻike honua i kōkua i ka kaulana o kāna puke. Nā Manaʻo maikaʻi: Hoʻomaikaʻi ka poʻe heluhelu a me ka poʻe hoʻohewa i ka puke ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa a pau, e paipai ana i ka ʻōlelo a me ka hoʻolaha ʻana o ka puke. -------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka mea kākau Heidelberg papa kuhikuhi ----------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua, USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka hōʻike TV SWR 3 "Heartbeat Moments" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.