Wednesday, July 31, 2024

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena, jezično vrlo sofisticirana i kreativna

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena, jezično vrlo sofisticirana i kreativna 'Satira je moja omiljena životinja' knjiga je koju karakterizira originalan i zaoštren humor. Wolfgang Hampel piše o raznim temama koje komentira s puno duhovitosti i ironije. Ne škrti s riječima, a također kritizira društvene nepravde ili političke pogreške. Ali uvijek ostaje pun poštovanja i šarmantan. Pjesme su mu ne samo vrlo vedre i šaljive, već i jezično vrlo sofisticirane i kreativne. Igra se riječima i ritmovima te stvara vlastiti stil koji inspirira čitatelje. Wolfgang Hampel je u ovoj knjizi posebno uspio prenijeti svoja iskustva kao autor, pjevač i voditelj Vita Magice. Dopušta svojim čitateljima da sudjeluju u njegovom životu i čini ih svojim prijateljima. Satira je moja omiljena životinja je knjiga koja vas poziva na smijeh, razmišljanje i sanjarenje. Knjiga je to za sve koji vole humor i žele se zabaviti autorovom satirom. Mnogi čitatelji i kritičari diljem svijeta vjeruju da je 'Satira moja omiljena životinja' jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena. Wolfgang Hampel dvostruki je dobitnik Memorijalne nagrade Betty MacDonald i pobjednik natjecanja SWR Ingrid Noll. --------------- Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige "Satira je moja omiljena životinja" u časopisu Heidelberg Authors 'Imenik ----------------- Informacije o knjigama nacionalne i međunarodne, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Nizozemska , Španjolska, Švedska, Švicarska , Švicarska, Turska ---------------------- Wolfgang Hampel u emisiji SWR 3 “Heartbeat moments”