Wednesday, July 31, 2024

، «طنز حیوان مورد علاقه من است»، یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران، از لحاظ زبانی بسیار پیچیده و خلاق

ولفگانگ همپل، «طنز حیوان مورد علاقه من است»، یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران، از لحاظ زبانی بسیار پیچیده و خلاق «طنز حیوان مورد علاقه من است» کتابی است که با طنز بدیع و نوک تیزش مشخص می شود. ولفگانگ همپل در مورد موضوعات مختلفی می نویسد که با شوخ طبعی و کنایه ای در مورد آنها اظهار نظر می کند. او حرف هایش را زیر پا نمی گذارد و از بی عدالتی های اجتماعی یا اشتباهات سیاسی نیز انتقاد می کند. اما او همیشه محترم و جذاب باقی می ماند. اشعار او نه تنها بسیار شاد و طنز است، بلکه از نظر زبانی نیز بسیار پیچیده و خلاقانه است. او با کلمات و ریتم ها بازی می کند و سبک خاص خود را ایجاد می کند که الهام بخش خوانندگانش است. در این کتاب، ولفگانگ همپل به ویژه موفق شده است تجربیات خود را به عنوان نویسنده، خواننده و مجری ویتا ماژیکا وارد بازی کند. او به خوانندگانش اجازه می دهد در زندگی او سهیم باشند و آنها را دوست خود می سازد. طنز حیوان مورد علاقه من است کتابی است که شما را به خندیدن، فکر کردن و رویاپردازی دعوت می کند. این کتاب برای همه کسانی است که عاشق طنز هستند و می خواهند با طنز نویسنده سرگرم شوند. بسیاری از خوانندگان و منتقدان در سراسر جهان معتقدند که "طنز حیوان مورد علاقه من است" یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران است. ولفگانگ همپل دو بار برنده جایزه یادبود بتی مک دونالد و برنده مسابقه SWR Ingrid Noll است. --------------- خواندن اتاق نشیمن با ولفگانگ همپل ولفگانگ همپل، نویسنده "طنز حیوان مورد علاقه من است" در نویسندگان هایدلبرگ 'فهرست راهنما ----------------- اطلاعات کتاب ملی و بین المللی، Eurobuch ملی و بین المللی،---------------- --- ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا، استرالیا ، برزیل ، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، آلمان ، هند ، ایتالیا، مجارستان ، ژاپن، ژاپن، مکزیک، هلند ، اسپانیا، سوئد، >سوئیس ، سوئیس، ترکیه ---------------------- ولفگانگ