Tuesday, July 30, 2024

ʻO ke kauwela o nā Brats: ʻO ia ke kumu i lilo ai ʻo Kamala Harris i "kaikamahine brat"

Bridget ʻO ke kauwela o nā Brats: ʻO ia ke kumu i lilo ai ʻo Kamala Harris i "kaikamahine brat" Eva Carolin Keller/Brigitte • 15 hola • 4 minuke manawa heluhelu ʻO ia ke kumu he kaikamahine naʻaupō ʻo Kamala Harris I kēia kauwela, ʻai mākou a pau, ʻo ia hoʻi ka Hope Pelekikena ʻo Kamala Harris. Hiki iā ʻoe ke ʻike i ke ʻano o ke ʻano a me nā mea a mākou e aʻo mai ai ma aneʻi. ʻO kahi huaʻōlelo me nā leka ʻehā ke neʻe nei i kēia manawa ma ka ākea o ka Pūnaewele, ma kahi ʻōmaʻomaʻo ʻōmaʻomaʻo a me kahi font maʻalahi, aia ma ka home ma Instagram a me TikTok. Ke kamaʻilio nei mākou no "brat". Ke hoʻolaha ʻia nei ʻo Brat Girl Summer ma nā pūnaewele kaiapuni - a ʻo Kamala Harris hoʻi, ka mea makemake e holo no ke koho pelekikena ʻo ʻAmelika, ʻo ia ka brat. Inā ʻoe e noʻonoʻo nei, 'Brat? ʻAʻole lohe ʻia!' - ʻaʻole pilikia! Hoʻomaopopo mākou i ke ʻano o ka moʻomeheu pop. Hoʻolaha ke kauwela o nā Brats i ka hedonism ʻO ka "Brat" ʻo ia hoʻi "brat" a ʻo ia hoʻi kekahi mea e like me ka cheeky, snotty, messy and non-conformist - wehewehe ia i kahi ʻano holoʻokoʻa i ke ola. ʻO kēia kauwela, ʻoluʻolu, grunge-inspired chic me kona ʻano "ʻAʻole manaʻo wau" e pani ana i ka nani o ka beige "Clean Girl". Ma kahi o ka hana maʻamau kakahiaka me ka smoothie'ōmaʻomaʻo, aia ka kofe a me ka paka. A loaʻa iā mākou ka mea mele mele Pelekane ʻo Charli XCX e mahalo no kēlā. Ua hoʻokuʻu lākou i kā lākou album hou me ke poʻo inoa "brat" i Iune 2024: Ma kona uhi, ua hoʻopili ʻia ka leka i ka typography maʻalahi e pili ana i kahi ʻōmaʻomaʻo ʻōmaʻomaʻo. Ua like ia me kaʻu i hana ai iaʻu iho ma Paint - a ʻo ia ka mea i manaʻo ʻia e hana. ʻO ke ala ʻoluʻolu, ʻelua iki ka hōʻuluʻulu ʻana i ke ʻano holoʻokoʻa. No ka mea, ʻaʻole maikaʻi ke kaikamahine brat. E haʻi aku iā Charli Ua ʻakaʻaka ʻo ia me ka haumia, i kekahi manawa ma nā wahi kūpono ʻole, ʻaʻole mālama pono iā ia iho a i kekahi manawa haʻalele wale i ka hana mālama ʻili. Ua haʻalele ʻo ia i ka ʻimi mau ʻana iā ia iho a ke hoʻolauleʻa nei i ke ola. ʻO Charli ʻO ka pālule lalo ʻūlū ʻia ke poʻo hou, ʻo ka ʻōmaʻomaʻo ʻawaʻawa ka ʻulaʻula Barbie hou, ʻo Kamala ka Joe hou - a mai kēia manawa ʻo ia ka mea hou. I loko o ka pūnaewele pūnaewele, ua lōʻihi ka hele ʻana o ka Hope Pelekikena ʻAmelika ma ke ʻano he kaikamahine brat. No ka mea ma ke kahua kālai'āina elitist a me ka pihi-up, ʻo Harris i kekahi manawa e hōʻeha a kū i waho ma muli o kāna mau waiwai wahine, kona kūlike ʻole, kona māmā - a i kekahi manawa no kāna ʻakaʻaka. Ua palai ʻia nā mea a pau – a “Ua palai ʻia ʻo Kamala” Ua hōʻoia ʻia kēia e kahi wikiō e neʻe nei ma TikTok a i hoʻoponopono pū ʻia nā hiʻohiʻona like ʻole e Harris. Hoʻokumu ʻia kekahi o lākou ma kahi haʻiʻōlelo mai 2023, e pili ana i nā manawa hoʻonaʻauao no nā kamaʻāina ʻAmelika Latin. Ma kēia, wehewehe ka Hope Peresidena: "Ua ʻōlelo mau koʻu makuahine iā mākou: ʻAʻole maopopo iaʻu ka hewa o ʻoukou e nā ʻōpio. ʻakaʻaka ʻo ia i kāna ʻakaʻaka kaulana a laila hoʻololi i ka leo mua: "Ke ola nei mākou a pau i kahi pōʻaiapili o kēia manawa a me ka mea ma mua." ʻO ka huaʻōlelo "Ua hāʻule ʻoe mai kahi kumu niu?" hiki ke ʻike ʻia ma hope ma ke wikiō TikTok i nīnau ʻia. ʻOiaʻiʻo, ua lawe ʻia ʻo ia ma waho o ka pōʻaiapili a hoʻoponopono pū ʻia me nā kiʻi ʻē aʻe o Harris e ʻakaʻaka nui ana, e hula ana a i ʻole komo ʻana i ka Parade Pride i loko o kahi ʻaʻahu kala. Hāʻawi ʻia ka hana holoʻokoʻa i kahi kānana ʻōmaʻomaʻo ʻōmaʻomaʻo ma ke ʻano hana ʻino loa a me ka mele mua "360" mai ka album a Charli XCX. E ʻoluʻolu hou aku ka bratness Me he mea lā ʻaʻole lawa ka bratness homage iā Harris, ʻo ka mea mele ʻo Charli XCX nāna i hāʻawi i ke kukui ʻōmaʻomaʻo. Ma ke kahua "X" hōʻike ʻo ia i kona kākoʻo no ka hope peresidena a kapa inoa ʻo ia iā ia he kaikamahine naʻaupō me nā huaʻōlelo "Kamala IS brat". ʻAʻole i kanalua ka hui media social Harris, ua hoʻohana i ka manawa a hoʻololi koke i ke poʻo o ka moʻolelo "X" a Kamala Harris (mooolelo mua o Joe Biden) i kahi hae ʻōmaʻomaʻo ʻōmaʻomaʻo me ke kū ʻana o "Kamala HQ". Ua hana ʻia kahi pou kūpono ma ka moʻolelo Instagram o ka inoa like, e hoʻokipa ana i nā mea hahai hou. Inā ʻaʻole i pā ka 59 makahiki i ka māka - a i ʻole, ʻo ka ʻōmaʻomaʻo. Hiki iā mākou ke lawe i kumu hoʻohālike mai Kamala Harris a me kāna hui - e hoʻohana nei i ka moʻomeheu pop moʻomeheu pūnaewele no kā lākou hoʻolaha koho balota kokoke i ka manawa maoli - a me nā kaikamahine brat ʻē aʻe i kēia kauwela. ʻO ka hoʻohaʻahaʻa liʻiliʻi a me ke ola hou aʻe ka huaʻōlelo hou.