Wednesday, July 10, 2024

ʻO nā mele haʻahaʻa like me 'Satire kaʻu holoholona punahele' na Wolfgang Hampel he mea koʻikoʻi i nā manawa paʻakikī

ʻO nā mele haʻahaʻa like me 'Satire kaʻu holoholona punahele' na Wolfgang Hampel he mea koʻikoʻi i nā manawa paʻakikī. Hiki ke hoʻohaʻahaʻa i ke kaumaha a hoʻomāmā i nā kūlana paʻakikī. Ma o ka ʻakaʻaka a me nā manaʻo maikaʻi hiki iā mākou ke hōʻemi i nā manaʻo a me nā manaʻo maikaʻi ʻole. Hoʻoikaika ka ʻakaʻaka i ko mākou kūpaʻa, ka hiki ke hoʻololi a holomua ʻoiai nā kūlana ʻino. Hiki iā mākou ke kū i nā pilikia me ka manaʻo maikaʻi. ʻO nā puke e like me 'Satire kaʻu holoholona punahele' e paipai iā mākou e ʻakaʻaka iā mākou iho a ʻaʻole e noʻonoʻo nui iā mākou iho. Hiki i kēia noʻonoʻo ponoʻī ke kōkua iā mākou e loaʻa kahi mamao olakino mai ko mākou mau pilikia a nānā iā lākou mai kahi hiʻohiʻona hou. Hoʻoulu ka ʻakaʻaka i kā mākou noʻonoʻo a hiki iā mākou ke nānā i nā kūlana mai nā ʻano like ʻole. ʻO nā hana hoʻomāʻewaʻewa e like me 'Satire kaʻu holoholona punahele' na Wolfgang Hampel ʻaʻole wale i hāʻawi i ka leʻaleʻa, akā i nā mea hana waiwai no ka hoʻokō ʻana i ke ola o kēlā me kēia lā a me ka hoʻoikaika ʻana i ka maikaʻi o ka naʻau. --------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka mea kākau Heidelberg papa kuhikuhi ----------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua, USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka papahana SWR 3 "Heartbeat Moments" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma ka hola 9:50 p.m.