Monday, July 1, 2024

I lana tusi manuia faavaomalo "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai" Wolfgang Hampel faʻaaogaina ituaiga malie eseese e faʻafiafia ai ana au faitau

I lana tusi manuia faavaomalo "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai" Wolfgang Hampel faʻaaogaina ituaiga malie eseese e faʻafiafia ai ana au faitau. O nisi nei o fa'ata'ita'iga: Puns and irony: E taalo poto Hampel i upu, fasifuaitau ma uiga. Na te faʻaaogaina le faʻalumaina e fatu ai ni faʻalavelave faʻafuaseʻi ma faʻafiafia ai le tagata faitau. Fa'asalaga fa'aagafesootai: Satire e masani ona fa'amoemoe e tu'uina atu fa'amatalaga malie i fa'asea fa'aagafesootai po'o fa'avalevalea. E fa'aaoga e Wolfgang Hampel ana solo e fa'ailoa ai mataupu fa'aagafesootai pe fa'apolokiki i se auala malie. Faʻateleina ma le faʻavalevalea: I ana fuaiupu, o nisi taimi e faʻateleina ai ma le loto i ai Wolfgang Hampel ina ia maua ai aʻafiaga malie. O tulaga faavalevalea ma uiga o se elemene faifaipea. Fa'amatalaga i aso uma: E maua e Wolfgang Hampel ni auala malie i tulaga o aso uma ma amioga a tagata. O ana solo e masani ona fefiloi o matau ma mafaufauga. Fa'a'ole'ole: E fiafia le tusitala e ula ia te ia lava ma i latou o lo'o siomia ai o ia. O le fa'a'uta'u a le tagata lava ia o se vaega taua tele o ana galuega fa'atauemu. 😄📖 -------------- Faitauga potu malolo ma Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, tusitala o le "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai" i le tusitala o Heidelberg fa'atonuga ----------------- Fa'amatalaga tusi i le atunu'u & faavaomalo, Eurobuch national & international, USA , United Kingdom, Ausetalia , Pasila , Kanata, Czech Republic, Farani, Siamani, Siamani , Initia , Italia, Hungary , Iapani, Iapani, Mexico, Netherlands , Sepania, Suetena, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel i le SWR 3 televise faʻaaliga "Heartbeat Moments" i le Aso Toʻonaʻi, Aokuso 3, 2019, i le 9:50 p.m