Monday, July 29, 2024

“Es ienīstu policiju” — nopludinātie e-pasta ziņojumi rada spiedienu uz Trampa kandidātu

PASAULE “Es ienīstu policiju” — nopludinātie e-pasta ziņojumi rada spiedienu uz Trampa kandidātu 5 stundas • 3 minūšu lasīšanas laiks Bijušais draugs Dž.D. Venss publisko republikāņu kandidāta vecākus e-pasta ziņojumus. Ziņas satur Donalda Trampa un policijas kritiku. Visi notikumi ASV vēlēšanu kampaņā ziņu emuārā. 5. novembrī ASV notiek prezidenta vēlēšanas. Paredzams, ka pēc ASV prezidenta Džo Baidena izstāšanās sacensībā par demokrātiem piedalīsies viceprezidente Kamala Herisa. Bijušais prezidents Donalds Tramps pārceļas kopā ar senatoru Dž. Venss vēlēšanu kampaņā. Vecāki e-pasta ziņojumi no Trampa kandidāta J.D. Venss uzsver republikāņa noskaņojumu. Bijušais Trampa kritiķis raksturo miljardieri kā “demagogu” vai “morāli nosodāmu personu”. Ziņas nāk no privātas sarunas laikā no 2014. līdz 2017. gadam starp Vensu un toreizējo koledžas draugu. Pēdējais tos nopludināja laikrakstam New York Times. Abi iepazinās elitārajā ASV universitātē Jēlā. Draugs tagad dzīvo kā sieviete, advokāte Sofija Nelsone. 2015. gada decembrī Venss asi kritizēja Trampa kampaņas retoriku. "Es, protams, esmu sašutis par Trampa retoriku, un es esmu īpaši noraizējies par to, cik laipni jūtas musulmaņu pilsoņi savā valstī," viņš rakstīja. "Un vienmēr ir bijuši demagogi, kas vēlas izmantot cilvēkus, kuri tic trakām muļķībām. Man šķiet savādāk, ka Republikāņu partija nepiedāvā neko tik pievilcīgu kā demagogs. 2014. gada oktobrī Venss arī komentēja policijas vardarbību ASV. "Es ienīstu policiju," viņa teikto citē ASV laikraksts. "Ņemot vērā daudzās negatīvās pieredzes, kas man ir bijusi pēdējos gados, es nevaru iedomāties, kas ir jāpārdzīvo melnādainam cilvēkam." Sofija Nelsone, kura tagad noraida Trampu un Vensu, saka, ka vēlas sniegt vēlētājiem informāciju par Vensu. Republikānis un autors jau ir dokumentējis dažus kritiskus izteikumus par Trampu 2016. gadā, viņš raksturoja Trampu kā "kultūras heroīnu". Viņa kampaņas komandas pārstāvis nosauca e-pasta ziņojumu publicēšanu par "nožēlojamu". Venss atklāti runāja par to, ka daži viņa uzskati gadu gaitā ir mainījušies. Senators augstu vērtē savu draudzību ar cilvēkiem visā politiskajā spektrā un novēl Sofijai Nelsonei tikai to labāko.