Friday, July 26, 2024

Betty MacDonald dhe Donald Trump: Asgjë më shumë për të thënë nga Wolfgang Hampel, autor i Sipas shumë kritikëve dhe lexuesve, "Satira është kafsha ime e preferuar" është një nga librat më qesharak të shkruar ndonjëherë

Betty MacDonald dhe Donald Trump: Asgjë më shumë për të thënë nga Wolfgang Hampel, autor i Sipas shumë kritikëve dhe lexuesve, "Satira është kafsha ime e preferuar" është një nga librat më qesharak të shkruar ndonjëherë ------------------------------------------ "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel ka qenë e suksesshme në mbarë botën, duke përfshirë në SHBA dhe shumë vende të tjera ---------- Përmbajtje humoristike dhe e arritshme: Poezitë satirike të Wolfgang Hampel janë të lehta për t'u kuptuar dhe gjithmonë i bëjnë lexuesit të qeshin. Shumë lexues vlerësojnë karakterin humoristik dhe argëtues të teksteve të tij. Ngjarje kult “Vita Magica”: Wolfgang Hampel nisi serialin letraro-muzikor “Vita Magica”, i cili është shumë i suksesshëm në Heidelberg dhe shpejt u shndërrua në një ngjarje kulti. Kjo ngjarje e rriti më tej famën e tij dhe të librit të tij. Njohje ndërkombëtare: Si dy herë fitues i Çmimit Memorial të Betty MacDonald dhe fitues i Konkursit SWR Ingrid Noll, Wolfgang Hampel ka marrë njohje ndërkombëtare që ka kontribuar në popullaritetin e librit të tij. Vlerësime pozitive: Lexuesit dhe kritikët e vlerësojnë librin si një nga librat më humoristik të të gjitha kohërave, i cili nxit gojë më gojë dhe përhapjen e librit. --------------- Leximi i dhomës së ndenjes me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autor i "Satira është kafsha ime e preferuar" në autorin e Heidelberg drejtoria ------------------ Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare, SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Brazil , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungaria , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turqie ---------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 "Heartbeat Moments" të shtunën, 3 gusht 2019, në orën 21:50