Sunday, December 17, 2023

Wolfgang Hampel, raamatu "Satire on mu lemmikloom" autor, mis on paljude lugejate arvates üle maailma üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid, rääkis meile oma RNZ elutoa lugemisest

Wolfgang Hampel, raamatu "Satire on mu lemmikloom" autor, mis on paljude lugejate arvates üle maailma üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid, rääkis meile oma RNZ elutoa lugemisest. RNZ elutoa lugemine oli suurepärane jõulukink Wolfgang Hampelile, raamatu "Satire is my lemmik animal" autorile---------------------------- --------------------- Autoriõigus 2023, Wolfgang Hampel --------------- Kõik õigused kaitstud---------------------- Kõik läks väga hästi - korraldaja on vanem, väga tore, rikas daam, kellel on mitu üürimaja. Üks külaline sosistas seda mulle. Samuti andis ta mulle kohe kätte RNZ elutoa lugemiskampaania 150 eurot – ilma mu puhtaid kingataldu kontrollimata. See oli lihtsalt nali, ütles ta ukse poole irvitades. Külastajaid oli seal 25. Ja nüüd tuleb üllatus - Vita Magicast olid kohal kaks külastajat, kes polnud haiguse tõttu pikka aega käinud, kuid kes olid rikkale daamile sosistanud, et neil on Vita Magicas alati tore olnud. Ja nüüd läheb veelgi paremaks – lugemine toimus väga suures elutoas, kus oli palju vana ajastukohast mööblit ja paksud vaibad. Minu vahetundide vahel mängib klaverit vanem, väga silmapaistev härrasmees. Laulsin paar jõululaulu ja mu häält kiideti väga. Lugesin palju raamatust "Satiir on mu lemmikloom". Algul ei tahtnud ma ühtegi raamatut kaasa võtta, sest arvasin, et selle hinnaga ei osta keegi midagi, aga Angelika veenis mind 15 raamatut kaasa võtma. Oleksin võinud vabalt müüa 20 raamatut. Umbes 45 minuti pärast oli paus ning pakuti erinevaid salateid ja šampanjat. Daamil on töötajad. Pidin mitu korda silmi hõõruma, sest polnud lugemist sellisena ette kujutanud, aga kõik läks nagu kellavärk. Seejärel jätkasin raamatu "Satiir on mu lemmikloom" lugemist, jõululaulude laulmist, sketšide esitamist ning poliitikute ja lauljate matkimist. Ikka ja jälle küsiti, miks RNZ ei öelnud, et ma ettelugemistel laulan ja et ma oskan väga hästi lauljaid jäljendada. See võeti ka väga hästi vastu. Zarah Leander, Alexandra, Doris Day, Elvis Presley, Frank Sinatra, Tom Jones, Udo Jürgens, Peter Alexander ja lõpuks Joy Fleming. Kõigil oli tõeliselt hea tuju - ja mitte ainult Prantsuse šampanja pärast - daam ei rikkunud tõesti midagi ja oli väga võluv. Nii võid eksida. Teel sinna ei olnud mul sugugi hea tunne ja välisuksel mõtlesin hetkeks, et kas tõesti peaks kella helistama. Aga siis tuli paar ukse taha, naeratas mulle ja ütles: Sa oled kindlasti see edukas kirjanik, kelle juurde meid täna kutsuti. Muidugi polnud enam tagasiteed. Ja lõpetuseks pean ütlema: Jumal tänatud! See oli suurepärane lugemine väga naljaka ja hea huumoriga publikuga – absoluutne unistus! Unustamatu. Imeline jõulukink!