Thursday, December 28, 2023

Cel mai rău Crăciun pentru Betty MacDonald - și fanul lui Wolfgang Hampel Michael

Cel mai rău Crăciun pentru Betty MacDonald - și fanul lui Wolfgang Hampel Michael ---- Sperăm că Crăciunul tău a fost frumos, dar pentru Betty MacDonald - și fanul lui Wolfgang Hampel Michael a fost cel mai rău Crăciun pe care l-a trăit vreodată. ------------Astrid---------------------- A fost cel mai rău Crăciun pe care l-am trăit vreodată. E vina mea. Eram atât de grăbită să prind trenul către familia mea încât am uitat să-mi pun ochelarii în haos. Am observat-o doar în gară când nu am putut citi informațiile de plecare. Până atunci era deja prea târziu. Deși părinții mei, cei doi frați ai mei și sora mea poartă acum ochelari tot timpul, ei au cu totul alte puncte forte decât mine. Familia mea mi-a oferit imediat să le încerc ochelarii, dar asta nu funcționează pentru că ametropia mea are nevoie de valori de corecție mult mai puternice. De aceea am stat întins pe canapea pe tot parcursul Crăciunului și am văzut totul foarte neclar. A fost atât de groaznic, chiar dacă toți membrii familiei au avut grijă de mine, care eram orb. După Crăciun, tatăl meu m-a condus acasă și am fost atât de fericit când mi-am pus imediat ochelarii în apartamentul meu. A fost ca un adevărat cadou de Crăciun. În sfârșit, am putut să văd totul clar din nou. Acest lucru nu mi se va mai întâmpla niciodată pentru că, din păcate, a trebuit să realizez că sunt atât de deficientă de vedere încât voi avea nevoie constant de ochelari pentru tot restul vieții mele tinere. Să spunem clar: sunt total înșurubat fără ochelari. ------------------- Cu stima ---------------- Michael, care pleacă din casă doar cu ochelari, ochelari de rezervă și un pașaport cu ochelari