Sunday, December 17, 2023

ولفگانگ هامپل، نویسنده کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است"، به گفته بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان، یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران، در مورد مطالعه اتاق نشیمن RNZ خود به ما گفت.

ولفگانگ هامپل، نویسنده کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است"، به گفته بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان، یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران، در مورد مطالعه اتاق نشیمن RNZ خود به ما گفت. مطالعه اتاق نشیمن RNZ یک هدیه کریسمس فوق العاده برای ولفگانگ همپل، نویسنده "طنز حیوان مورد علاقه من است" بود--------------------------- -------------------- حق چاپ 2023 توسط ولفگانگ همپل--------------- کلیه حقوق محفوظ است ---------------------- همه چیز خیلی خوب پیش رفت - سازمان دهنده یک خانم مسن تر، بسیار خوب و ثروتمند است که چندین خانه اجاره ای دارد. یکی از بازدیدکنندگان این را با من زمزمه کرد. او همچنین بلافاصله 150 یورو را برای کمپین مطالعه اتاق نشیمن RNZ به من داد - بدون اینکه کف کفش تمیزم را بررسی کند. این فقط یک شوخی بود، او گفت، در لبخند زدن به در. 25 بازدید کننده آنجا بودند. و حالا غافلگیر می شود - دو بازدید کننده از ویتا ماجیکا بودند که مدت زیادی به دلیل بیماری آنجا نبوده بودند، اما با خانم ثروتمند زمزمه کرده بودند که همیشه در ویتا ماجیکا خوش گذرانده اند. و اکنون حتی بهتر شده است - مطالعه در اتاق نشیمن بسیار بزرگ با تعداد زیادی مبلمان دوره قدیمی و فرش های ضخیم انجام شد. یک آقای مسن‌تر و بسیار متشخص بین استراحت‌های من پیانو می‌زند. من چند آهنگ کریسمس خواندم و صدایم بسیار مورد تحسین قرار گرفت. من از کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است" زیاد خواندم. در ابتدا نمی خواستم هیچ کتابی با خودم ببرم زیرا فکر می کردم هیچ کس چیزی به این قیمت نخواهد خرید، اما آنجلیکا مرا متقاعد کرد که 15 کتاب را با خود ببرم. می توانستم به راحتی 20 کتاب بفروشم. بعد از حدود 45 دقیقه استراحت بود و سالادهای مختلف و شامپاین ارائه شد. خانم پرسنل دارد. من مجبور شدم چندین بار چشمانم را بمالم زیرا تصور نمی کردم خواندن اینگونه باشد، اما همه چیز مانند ساعت پیش رفت. پس از آن به خواندن کتاب «طنز حیوان مورد علاقه من است»، خواندن سرودهای کریسمس، اجرای طرح‌ها و تقلید از سیاستمداران و خوانندگان ادامه دادم. بارها و بارها از من پرسیده شد که چرا RNZ نگفت که من در ریدینگ ها می خوانم و می توانم به خوبی از خواننده ها تقلید کنم. این نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت. زارا لیندر، الکساندرا، دوریس دی، الویس پریسلی، فرانک سیناترا، تام جونز، اودو یورگنس، پیتر الکساندر و در نهایت جوی فلمینگ. حال همه واقعاً خوب بود - و نه فقط به خاطر شامپاین فرانسوی - خانم واقعاً چیزی را خراب نکرد و بسیار جذاب بود. اینطوری ممکن است اشتباه کنید. در راه اصلاً حس خوبی نداشتم و جلوی در یک لحظه فکر کردم که آیا واقعاً باید زنگ را بزنم؟ اما بعد زن و شوهری دم در آمدند، به من لبخند زدند و گفتند: قطعاً تو همان نویسنده موفقی هستی که امروز به آن دعوت شدیم. البته راه برگشتی نبود و در پایان باید بگویم: خدا را شکر! خواندنی عالی با مخاطبان بسیار خنده دار و خوش ذوق بود - یک رویای مطلق! فراموش نشدنی