Sunday, December 17, 2023

Dünya çapında pek çok okuyucuya göre tüm zamanların en esprili kitaplarından biri olan 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabının yazarı Wolfgang Hampel, bize RNZ oturma odasında okuduğunu anlattı

Dünya çapında pek çok okuyucuya göre tüm zamanların en esprili kitaplarından biri olan 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabının yazarı Wolfgang Hampel, bize RNZ oturma odasında okuduğunu anlattı. -------------------------------- Telif Hakkı 2023, Wolfgang Hampel'e aittir Her hakkı saklıdır ----------------------- RNZ oturma odasında okuma kitabı, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabının yazarı Wolfgang Hampel için harika bir Noel hediyesiydi Her şey çok iyi gitti - organizatör, birkaç kiralık evi olan yaşlı, çok hoş ve zengin bir bayan. Bir ziyaretçi bunu bana fısıldadı. Ayrıca temiz ayakkabı tabanımı kontrol etmeden, RNZ oturma odası okuma kampanyası için bana hemen 150 avro verdi. Kapıda sırıtarak, Bunun sadece bir şaka olduğunu söyledi. Orada 25 ziyaretçi vardı. Ve şimdi sürpriz geliyor: Vita Magica'dan hastalık nedeniyle uzun süredir orada olmayan, ancak zengin bayana Vita Magica'da her zaman harika vakit geçirdiklerini fısıldayan iki ziyaretçi vardı. Ve şimdi her şey daha da iyiye gidiyor; okumalar, birçok eski dönem mobilyası ve kalın halıların bulunduğu çok geniş oturma odasında gerçekleşti. Daha yaşlı ve çok seçkin bir beyefendi molalarım arasında piyano çalıyor. Birkaç Noel şarkısı söyledim ve sesim büyük beğeni topladı. 'Hiciv en sevdiğim hayvandır' kitabından çok şey okudum. İlk başta yanıma kitap almak istemedim çünkü bu fiyata kimsenin bir şey almayacağını düşündüm ama Angelika beni yanıma 15 kitap almam konusunda ikna etti. Kolayca 20 kitap satabilirdim. Yaklaşık 45 dakika sonra mola verildi ve çeşitli salatalar ve şampanya ikram edildi. Bayanın personeli var. Okumanın bu şekilde olacağını hayal etmediğim için gözlerimi birkaç kez ovmak zorunda kaldım ama her şey saat gibi işledi. Daha sonra 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabını okumaya, Noel şarkıları söylemeye, skeçler yapmaya, politikacıları ve şarkıcıları taklit etmeye devam ettim. RNZ'nin okumalarda şarkı söylediğimi ve şarkıcıları çok iyi taklit edebildiğimi neden söylemediği bana defalarca soruldu. Bu da çok iyi karşılandı. Zarah Leander, Alexandra, Doris Day, Elvis Presley, Frank Sinatra, Tom Jones, Udo Jürgens, Peter Alexander ve son olarak Joy Fleming. Herkes gerçekten iyi bir ruh halindeydi - ve sadece Fransız şampanyası yüzünden değil - bayan gerçekten hiçbir şeyi bozmadı ve çok çekiciydi. Bu şekilde yanılabilirsin. Yoldayken içimde hiç iyi bir his yoktu ve ön kapıdayken bir an gerçekten zili çalmalı mıyım diye düşündüm. Ama sonra kapıya bir çift geldi, bana gülümsedi ve şöyle dedi: Sen kesinlikle bugün davet edildiğimiz başarılı yazarsın. Elbette geri dönüş yoktu. Ve sonunda şunu söylemeliyim: Tanrıya şükür! Çok komik ve güler yüzlü bir izleyici kitlesiyle harika bir okumaydı; tam bir rüyaydı! Unutulmaz. Harika bir Noel hediyesi!