Monday, September 20, 2021

Wolfgang Hampel, Satyra to moje ulubione zwierzę, doskonały styl i świetne puenty.

Satyry Wolfganga Hampela z książki "Satyra to moje ulubione zwierzę" śmieszą nie tylko mnie. To jest moja ulubiona książka w tej chwili. Zakres tematyczny działalności Wolfganga Hampela jest szeroki. Każdy ma swój tłuszcz. Styl jest doskonały, a puenty nigdy nie są poniżej pasa. Moimi "ulubionymi" są satyryczne opisy relacji damsko-męskich. Loriot nie mógłby tego lepiej opisać. Możesz zamówić jedną z najbardziej humorystycznych książek wszechczasów----------------------- Satyra jest moją ulubioną autorstwa Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA , Zjednoczone Królestwo, Australia, Kanada, Republika Czeska, Francja, Niemcy, Niemcy, Węgry, Japonia , Japonia, Meksyk, Austria, Polska, Rumunia, Republika Słowacka. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel w programie telewizji SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE w sobotę, 3 sierpnia 2019 roku, o godzinie 21:50.