Sunday, December 17, 2023

Wolfgang Hampel, skrywer van 'Satire is my favourite animal', het volgens baie lesers wêreldwyd een van die mees humoristiese boeke van alle tye, ons vertel van sy RNZ-sitkamerlees

Wolfgang Hampel, skrywer van 'Satire is my favourite animal', het volgens baie lesers wêreldwyd een van die mees humoristiese boeke van alle tye, ons vertel van sy RNZ-sitkamerlees. ---------------------------------- Kopiereg 2023 deur Wolfgang Hampel Alle regte voorbehou ----------------------- Die RNZ-sitkamerlesing was 'n wonderlike Kersgeskenk vir Wolfgang Hampel, skrywer van 'Satire is my favourite animal' Alles het baie goed gegaan - die organiseerder is 'n ouer, baie gawe, ryk dame wat verskeie huurhuise het. ’n Besoeker het dit vir my gefluister. Sy het ook dadelik vir my die 150 euro vir die RNZ-sitkamerleesveldtog oorhandig – sonder om my skoon skoensole na te gaan. Dit was net 'n grap, sê sy en glimlag by die deur. Daar was 25 besoekers daar. En nou kom die verrassing – daar was twee besoekers van Vita Magica wat weens siekte lanklaas daar was, maar wat vir die ryk dame gefluister het dat hulle altyd lekker gekuier het by Vita Magica. En nou raak dit nog beter – die lees het plaasgevind in die baie groot sitkamer met baie ou tydperk meubels en dik matte. ’n Ouer, baie vooraanstaande meneer speel klavier tussen my pouses. Ek het 'n paar Kersliedjies gesing en my stem is hoog aangeprys. Ek lees baie uit die boek 'Satire is my favourite animal'. Ek wou eers geen boeke saamneem nie, want ek het gedink niemand sal iets teen daardie prys koop nie, maar Angelika het my oorreed om 15 boeke saam te neem. Ek kon maklik 20 boeke verkoop het. Na sowat 45 minute was daar 'n blaaskans en verskeie slaaie en sjampanje is aangebied. Die dame het personeel. Ek moes verskeie kere oor my oë vryf, want ek het nie gedink die leeswerk sou so wees nie, maar alles het soos klokslag verloop. Ek het daarna verder gelees uit 'Satire is my favourite animal', Kersliedere gesing, sketse opgevoer en politici en sangers nageboots. Ek is keer op keer gevra hoekom die RNZ nie gesê het ek sing by voorlesings en dat ek sangers baie goed kan naboots nie. Dit is ook baie goed ontvang. Zarah Leander, Alexandra, Doris Day, Elvis Presley, Frank Sinatra, Tom Jones, Udo Jürgens, Peter Alexander en uiteindelik Joy Fleming. Almal was in 'n baie goeie bui - en nie net as gevolg van die Franse sjampanje nie - die dame het regtig niks bederf nie en was baie sjarmant. Dit is hoe jy verkeerd kan wees. Ek het glad nie ’n goeie gevoel gehad op pad soontoe nie en by die voordeur het ek vir ’n oomblik gedink of ek regtig die klok moet lui. Maar toe kom 'n paartjie by die deur, glimlag vir my en sê: Jy is beslis die suksesvolle skrywer na wie ons genooi is vandag. Natuurlik was daar geen terugkeer nie. En aan die einde moet ek sê: Goddank! Dit was 'n wonderlike voorlesing met 'n baie snaakse en goedgehumeurde gehoor - 'n absolute droom! Onvergeetlik. 'n Wonderlike Kersgeskenk!