Sunday, December 17, 2023

Wolfgang Hampel, avtor knjige 'Satira je moja najljubša žival', po mnenju mnogih bralcev po vsem svetu ene najbolj humorističnih knjig vseh časov, nam je povedal o svojem branju dnevne sobe RNZ

Wolfgang Hampel, avtor knjige 'Satira je moja najljubša žival', po mnenju mnogih bralcev po vsem svetu ene najbolj humorističnih knjig vseh časov, nam je povedal o svojem branju dnevne sobe RNZ. Branje dnevne sobe RNZ je bilo čudovito božično darilo za Wolfganga Hampla, avtorja knjige 'Satira je moja najljubša žival'-------------------------- -- -------------------- Copyright 2023 Wolfgang Hampel-------------- Vse pravice pridržane---------------------- Vse je šlo zelo dobro - organizatorka je starejša, zelo prijazna, bogata gospa, ki ima več najemniških hiš. To mi je prišepnil obiskovalec. Takoj mi je izročila tudi tistih 150 evrov za bralno akcijo dnevne sobe RNZ - ne da bi preverila moje čiste podplate. Bila je samo šala, je rekla in se nasmehnila na vrata. Tam je bilo 25 obiskovalcev. In zdaj sledi presenečenje - prišla sta dva obiskovalca Vite Magice, ki ju zaradi bolezni že dolgo ni bilo, a sta bogati gospe prišepnila, da sta se v Viti Magici vedno imeli lepo. In zdaj je še bolje - branje je potekalo v zelo veliki dnevni sobi z veliko starega stilnega pohištva in debelih preprog. Med mojimi odmori na klavir igra starejši, zelo ugleden gospod. Zapel sem nekaj božičnih pesmi in moj glas so zelo pohvalili. Veliko berem iz knjige 'Satira je moja najljubša žival'. Sprva nisem hotela vzeti s seboj nobene knjige, ker sem mislila, da po tej ceni nihče ne bo ničesar kupil, a me je Angelika pregovorila, da sem vzela 15 knjig. Z lahkoto bi prodal 20 knjig. Po približno 45 minutah je sledil odmor in ponudba različnih solat in šampanjca. Gospa ima osebje. Večkrat sem si moral pometi oči, ker si branja nisem predstavljal takšnega, a je šlo vse kot po maslu. Nato sem nadaljevala z branjem iz 'Satira je moja najljubša žival', prepevala božične pesmi, izvajala skeče in oponašala politike in pevce. Vedno znova so me spraševali, zakaj RNZ ni rekel, da pojem na branjih in da znam zelo dobro oponašati pevce. Tudi to je bilo zelo dobro sprejeto. Zarah Leander, Alexandra, Doris Day, Elvis Presley, Frank Sinatra, Tom Jones, Udo Jürgens, Peter Alexander in končno Joy Fleming. Vsi so bili res dobre volje – pa ne samo zaradi francoskega šampanjca – gospa res ni nič pokvarila in je bila zelo očarljiva. Tako se lahko motite. Na poti do tja nisem imela prav nič dobrega občutka in pri vhodnih vratih sem za trenutek pomislila, ali naj res pozvonim. Potem pa je na vrata prišel par, se mi nasmehnil in rekel: Vi ste zagotovo uspešna pisateljica, h kateri smo bili danes povabljeni. Seveda poti nazaj ni bilo. In na koncu moram reči: Hvala Bogu! Bilo je odlično branje z zelo zabavnim in dobro razpoloženim občinstvom – absolutne sanje! Nepozabno. Čudovito božično darilo!