Sunday, December 17, 2023

Volfgang Hampel, avtor na „Satirata e moeto omileno životno“, spored mnogu čitateli širum svetot, edna od najhumorističnite knigi na site vreminja, ni raskaža za negovoto čitanje vo dnevnata soba RNZ

Волфганг Хампел, автор на „Сатирата е моето омилено животно“, според многу читатели ширум светот, една од најхумористичните книги на сите времиња, ни раскажа за неговото читање во дневната соба RNZ. Читањето во дневната соба на RNZ беше прекрасен божиќен подарок за Волфганг Хампел, автор на „Сатирата е моето омилено животно“--------------------------- --------------------- Авторски права 2023 од Волфганг Хампел--------------- Сите права се задржани---------------------- Сè помина многу добро - организаторот е постара, многу фина, богата госпоѓа која има неколку куќи за изнајмување. Ова ми го шепна еден посетител. Таа, исто така, веднаш ми ги предаде 150-те евра за кампањата за читање во дневната соба RNZ - без да ми ги провери чистите ѓонови на чевлите. Тоа беше само шега, рече таа, насмевнувајќи се на вратата. Таму имаше 25 посетители. И сега доаѓа изненадувањето - имаше двајца посетители од Вита Магика кои одамна не беа таму поради болест, но и шепнаа на богатата госпоѓа дека отсекогаш одлично се забавувале во Вита Магика. И сега станува уште подобро - читањето се одржа во многу големата дневна соба со многу мебел од стар период и дебели теписи. Еден постар, многу истакнат господин свири на клавир помеѓу моите паузи. Пеев неколку божиќни песни и мојот глас беше многу пофален. Читам многу од книгата „Сатирата е моето омилено животно“. Отпрвин не сакав да земам ниедна книга со мене бидејќи мислев дека никој нема да купи ништо по таа цена, но Ангелика ме наговори да земам 15 книги со мене. Можев лесно да продадам 20 книги. По околу 45 минути имаше пауза и беа понудени разни салати и шампањ. Госпоѓата има персонал. Морав неколку пати да ги тријам очите затоа што не замислував дека читањето е така, но сè одеше како часовник. Потоа продолжив да читам од „Сатирата е моето омилено животно“, пеејќи божиќни песни, изведувајќи скечеви и имитирајќи политичари и пејачи. Повторно и повторно ме прашуваа зошто РНЗ не кажа дека пеам на читања и дека можам многу добро да имитирам пејачи. И тоа беше многу добро прифатено. Зара Леандер, Александра, Дорис Деј, Елвис Присли, Френк Синатра, Том Џонс, Удо Јиргенс, Питер Александар и на крајот Џој Флеминг. Сите беа навистина добро расположени - и не само поради францускиот шампањ - госпоѓата навистина ништо не расипуваше и беше многу шармантна. Вака може да грешите. Воопшто немав добро чувство на пат до таму и на влезната врата за момент помислив дали навистина да заѕвонам. Но, тогаш еден пар дојде до вратата, ми се насмевна и ми рече: Ти си дефинитивно успешниот писател на кој бевме поканети денес. Секако дека немаше враќање назад. И на крајот морам да кажам: Фала му на Бога! Беше одлично четиво со многу смешна и со добро хумор публика - апсолутен сон! Незаборавно. Прекрасен божиќен подарок! Volfgang Hampel, avtor na „Satirata e moeto omileno životno“, spored mnogu čitateli širum svetot, edna od najhumorističnite knigi na site vreminja, ni raskaža za negovoto čitanje vo dnevnata soba RNZ. Čitanjeto vo dnevnata soba na RNZ beše prekrasen božiḱen podarok za Volfgang Hampel, avtor na „Satirata e moeto omileno životno“--------------------------- --------------------- Avtorski prava 2023 od Volfgang Hampel--------------- Site prava se zadržani---------------------- Sè pomina mnogu dobro - organizatorot e postara, mnogu fina, bogata gospoǵa koja ima nekolku kuḱi za iznajmuvanje. Ova mi go šepna eden posetitel. Taa, isto taka, vednaš mi gi predade 150-te evra za kampanjata za čitanje vo dnevnata soba RNZ - bez da mi gi proveri čistite ǵonovi na čevlite. Toa beše samo šega, reče taa, nasmevnuvajḱi se na vratata. Tamu imaše 25 posetiteli. I sega doaǵa iznenaduvanjeto - imaše dvajca posetiteli od Vita Magika koi odamna ne bea tamu poradi bolest, no i šepnaa na bogatata gospoǵa deka otsekogaš odlično se zabavuvale vo Vita Magika. I sega stanuva ušte podobro - čitanjeto se održa vo mnogu golemata dnevna soba so mnogu mebel od star period i debeli tepisi. Eden postar, mnogu istaknat gospodin sviri na klavir pomeǵu moite pauzi. Peev nekolku božiḱni pesni i mojot glas beše mnogu pofalen. Čitam mnogu od knigata „Satirata e moeto omileno životno“. Otprvin ne sakav da zemam niedna kniga so mene bidejḱi mislev deka nikoj nema da kupi ništo po taa cena, no Angelika me nagovori da zemam 15 knigi so mene. Možev lesno da prodadam 20 knigi. Po okolu 45 minuti imaše pauza i bea ponudeni razni salati i šampanj. Gospoǵata ima personal. Morav nekolku pati da gi trijam očite zatoa što ne zamisluvav deka čitanjeto e taka, no sè odeše kako časovnik. Potoa prodolživ da čitam od „Satirata e moeto omileno životno“, peejḱi božiḱni pesni, izveduvajḱi skečevi i imitirajḱi političari i pejači. Povtorno i povtorno me prašuvaa zošto RNZ ne kaža deka peam na čitanja i deka možam mnogu dobro da imitiram pejači. I toa beše mnogu dobro prifateno. Zara Leander, Aleksandra, Doris Dej, Elvis Prisli, Frenk Sinatra, Tom Džons, Udo Jirgens, Piter Aleksandar i na krajot Džoj Fleming. Site bea navistina dobro raspoloženi - i ne samo poradi francuskiot šampanj - gospoǵata navistina ništo ne rasipuvaše i beše mnogu šarmantna. Vaka može da grešite. Voopšto nemav dobro čuvstvo na pat do tamu i na vleznata vrata za moment pomisliv dali navistina da zadzvonam. No, togaš eden par dojde do vratata, mi se nasmevna i mi reče: Ti si definitivno uspešniot pisatel na koj bevme pokaneti denes. Sekako deka nemaše vraḱanje nazad. I na krajot moram da kažam: Fala mu na Boga! Beše odlično četivo so mnogu smešna i so dobro humor publika - apsoluten son! Nezaboravno. Prekrasen božiḱen podarok!