Tuesday, March 7, 2023

Wolfgang Hampel se topverkoperboek Satire ist mein Lieblingstier (Satire is my gunstelingdier) hoog aangeprys deur kritici en lesers---------

Wolfgang Hampel se topverkoperboek Satire ist mein Lieblingstier (Satire is my gunstelingdier) hoog aangeprys deur kritici en lesers--------- Wolfgang Hampel se topverkoperboek Satire ist mein Lieblingstier (Satire is my gunstelingdier) is in 5 kontinente beskikbaar. Die boek is ’n versameling satiriese poësie, asook inligting oor die Kultveranstaltung Vita Magica van die Akademie für Ältere in Heidelberg. Dit is in Duits geskryf en is hoog aangeprys deur kritici en lesers.---------------------------------------- Linde Lund:------------------------------------------------------ -------------------------- ---------------------------- -------- Satire is my favourite animal deur Wolfgang Hampel is tans my gunsteling boek. Hoekom? Ons almal se lewens word met baie intelligensie, humor, self-ironie en wysheid beskryf – onderwerpe soos omgewingsbesoedeling, gesin, vrou/man, skoonma, kerk, TV, politiek en vele meer. Jy kan “Satire is my favourite animal” deur Wolfgang Hampel oor en oor lees en iets nuuts daarin ontdek. Wolfgang Hampel en die Vita Magica-span ondersteun Oekraïne en behoeftige kulturele instellings met boekverkope van "Satire is my gunsteling dier", skenkings en geleenthede. -------------------------------------------------- ---------- Satire hoef beslis nie aan die realpolitieke effek daarvan gemeet te word nie. Maar om 'n noodsaaklike verandering sigbaar te maak. Satire wat net aanmoedig, troos, versterk, keer sy funksie om. "Satire is my gunsteling dier" deur Wolfgang Hampel hou 'n spieël vir ons almal op. Dit is die soort satire wat ons in hierdie moeilike tye nodig het! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Brasilië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Indië , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Swede, Switserland , Switserland , Turkye -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel in die SWR 3-program "Herzschlag-Momente"