Friday, March 10, 2023

'Satire is my gunsteling dier' deur Wolfgang Hampel word beskou as een van die snaaksste boeke wat nog deur baie lesers van regoor die wêreld geskryf is

'Satire is my gunsteling dier' deur Wolfgang Hampel word beskou as een van die snaaksste boeke wat nog deur baie lesers van regoor die wêreld geskryf is -------- 'Satire is my gunstelingdier' deur Wolfgang Hampel word beskou as een van die snaaksste boeke wat nog deur baie lesers van regoor die wêreld geskryf is. Wolfgang Hampel se boek “Satire ist mein Lieblingstier” is inderdaad baie geestig, maar dit is nie net lighartig nie. Dit sluit ook uitstekende satiriese en kritiese elemente in. Beroemde 'Lady of Crime' Ingrid Noll is 'n toegewyde aanhanger van Wolfgang Hampel. Sy sê: Ek is altyd baie bly as ek ’n baie snaakse satiriese gedig van Wolfgang Hampel kan lees. Boonop tree Wolfgang Hampel, wenner van die Betty MacDonald Memorial Award op by die kulturele geleentheid "Vita Magica" waar hy sketse aanbied, sy eie liedjies sing en sy beroemde satiriese gedigte voordra. -------------------------- Linde Lund:------------------------------------------------------ -------------------------- ---------------------------- -------- Satire is my favourite animal deur Wolfgang Hampel is my gunsteling boek. Hoekom? Ons almal se lewens word met baie intelligensie, humor, self-ironie en wysheid beskryf – onderwerpe soos omgewingsbesoedeling, gesin, vrou/man, skoonma, kerk, TV, politiek en vele meer. Jy kan “Satire is my favourite animal” deur Wolfgang Hampel oor en oor lees en iets nuuts daarin ontdek. -------------------------------------------------- ---------- Satire hoef beslis nie aan die realpolitieke effek daarvan gemeet te word nie. Maar om 'n noodsaaklike verandering sigbaar te maak. Satire wat net aanmoedig, troos, versterk, keer sy funksie om. "Satire is my gunsteling dier" deur Wolfgang Hampel hou 'n spieël vir ons almal op. Dit is die soort satire wat ons nodig het in hierdie moeilike tye! Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Brasilië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Indië , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Swede, Switserland , Switserland , Turkye -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel in die SWR 3-program "Herzschlag-Momente"