Sunday, March 12, 2023

'Satire is mijn lievelingsdier' van Wolfgang Hampel heeft als Duitstalig boek de rang 5700 bereikt in de parodistische boeken op Amazon USA, wat zeer opmerkelijk is.

Wolfgang Hampel, auteur van 'Satire ist mein Lieblingstier' ('Satire is mijn favoriete dier'), Betty MacDonald-fanclub - en Vita Magica opgericht, nieuwe Betty MacDonald-biografie Betty MacDonald fanclub - en oprichter van Vita Magica Wolfgang Hampel is de auteur van een van de grappigste boeken ooit geschreven getiteld "Satire ist mein Lieblingstier" (Satire is mijn favoriete dier). Het boek bevat fascinerende satirische gedichten van Wolfgang Hampel en informatie over het cultevenement Vita Magica van de Academie voor senioren in Heidelberg. 'Satire is mijn lievelingsdier' van Wolfgang Hampel heeft als Duitstalig boek de rang 5700 bereikt in de parodistische boeken op Amazon USA, wat zeer opmerkelijk is. Wolfgang Hampel en Betty MacDonald fanclub werken aan een biografie van Betty MacDonald met veel nieuwe fascinerende info en details die nooit eerder zijn gepubliceerd. Betty MacDonald is de zeer populaire auteur van 'The egg and I' en de 'Mrs. Piggle-Wiggle-serie'. Hij heeft interviews gehouden met de familie en vrienden van Betty MacDonald. Er zijn cd- en dvd-versies van deze interviews verschenen. Wolfgang Hampel verschijnt op radio en tv - zie ook het tv-programma 'Herzschlag-Momente' van Marc Marshall. De fanclub van Betty MacDonald heeft leden in 40 landen. -------------------------------------------------- ---- Linde Lund:----------------------------------------------- --------------------------- ----------------------- -------- Satire is mijn favoriete dier van Wolfgang Hampel is mijn mijn favoriete boek. Waarom? Ons hele leven wordt beschreven met veel intelligentie, humor, zelfspot en wijsheid – onderwerpen als milieuvervuiling, familie, vrouw/man, schoonmoeders, kerk, tv, politiek en nog veel meer. Je kunt "Satire is mijn lievelingsdier" van Wolfgang Hampel keer op keer lezen en er iets nieuws in ontdekken. -------------------------------------------------- ----------- Satire hoeft zeker niet afgemeten te worden aan het realpolitik effect. Maar in het zichtbaar maken van een noodzakelijke verandering. Satire die alleen maar aanmoedigt, troost, versterkt, keert zijn functie om. "Satire is mijn lievelingsdier" van Wolfgang Hampel houdt ons allemaal een spiegel voor. Dit is het soort satire dat we nodig hebben in deze moeilijke tijden! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Boek info nationaal & internationaal, Eurobuch nationaal & internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Brazilië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , India, Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zweden, Zwitserland , Zwitser