Monday, September 20, 2021

Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, fremragende stil og gode punchlines.

Wolfgang Hampels satirer i "Satire er mit yndlingsdyr" får ikke kun mig til at grine. Det er min yndlingsbog i øjeblikket. Wolfgang Hampel har et bredt udvalg af emner. Alle får deres fedt. Stilen er fremragende, og pointerne er aldrig under bæltestedet. Mine ' favoritter' er de satiriske beskrivelser af forholdet mellem kvinder og mænd. Loriot kunne ikke have beskrevet det bedre. Du kan bestille en af de mest humoristiske bøger gennem tiderne----------------------- Satire er min favorit af Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Det Forenede Kongerige, Australien, Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland, Ungarn, Japan , Japan, Mexico, Østrig, Polen, Rumænien, Slovakiske Republik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lørdag, 3. august 2019, kl. 21:50.