Monday, December 18, 2023

Wolfgang Hampel, 'Satire is my gunsteling dier', het twee keer die Betty MacDonald-gedenktoekenning bekroon, een van die mees humoristiese boeke van alle tye, wonderlike geskenk vir familie en vri

Wolfgang Hampel, 'Satire is my gunsteling dier', het twee keer die Betty MacDonald-gedenktoekenning bekroon, een van die mees humoristiese boeke van alle tye, wonderlike geskenk vir familie en vriende ------ Daar is baie redes waarom die boek “Satire is my favourite animal” deur Wolfgang Hampel so suksesvol is in die VSA en ander lande. 'Satire is my gunstelingdier' ​​word deur baie lesers as een van die mees humoristiese boeke van alle tye beskou. Die skrywer is twee keer bekroon met die Betty MacDonald-gedenktoekenning vir sy werk oor Betty MacDonald en 'Satire is my Favorite Animal'. 'Satire is my gunstelingdier' ​​'n versameling satiriese gedigte wat handel oor aktuele onderwerpe en gebeure. Lesers kan pret maak met die politieke, sosiale en kulturele situasie in Duitsland en die wêreld en in die proses iets leer.' Lesers kan meer leer oor die skrywer, sy sketse, sy liedjies en sy ervarings. Wolfgang Hampel se boek is geprys deur baie bekende persoonlikhede, soos die bekende Dame van Misdaad Ingrid Noll, wat 'n groot aanhanger van Wolfgang Hampel is. Die Heidelbergse satirikus het 'n humoristiese en oorspronklike styl wat dikwels verrassend en snaaks is. Lesers kan vermaak word of laat dink word. 'Satire is my gunsteling dier' ​​maak 'n wonderlike geskenk vir vriende of familie wat dit geniet om te lees of deur satire vermaak te word. -------------- Lees in die woonkamer saam met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, skrywer van “Satire is my gunstelingdier” in Heidelberg Skrywers – Gids -------------------------------------------------- -------------------- Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Brasilië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Indië , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Swede, Switserland , Switserland , Türkiye ---------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Wolfgang Hampel in die SWR 3-televisieprogram HEARTBEAT MOMENTS op Saterdag, 3 Augustus 2019, om 21:50.