Monday, December 18, 2023

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', dva puta nagrađen Memorijalnom nagradom Betty MacDonald, jednom od najhumornijih knjiga svih vremena, divnim poklonom za porodicu i prijatelje

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', dva puta nagrađen Memorijalnom nagradom Betty MacDonald, jednom od najhumornijih knjiga svih vremena, divnim poklonom za porodicu i prijatelje ------ Mnogo je razloga zašto je knjiga Wolfganga Hampela “Satira je moja omiljena životinja” tako uspješna u SAD-u i drugim zemljama. 'Satira je moja omiljena životinja' mnogi čitaoci smatraju jednom od najhumornijih knjiga svih vremena. Autor je dva puta nagrađen Memorijalnom nagradom Betty MacDonald za svoj rad na Betty MacDonald i 'Satira je moja omiljena životinja'. 'Satira je moja omiljena životinja' zbirka satiričnih pjesama koje se bave aktuelnim temama i događajima. Čitaoci se mogu sprdati sa političkom, društvenom i kulturnom situacijom u Njemačkoj i svijetu i pritom nešto naučiti.' Čitaoci mogu saznati više o autoru, njegovim skicama, njegovim pjesmama i njegovim iskustvima. Knjigu Wolfganga Hampela pohvalile su mnoge poznate ličnosti, poput poznate Dame zločina Ingrid Noll, koja je veliki obožavatelj Wolfganga Hampela. Heidelberški satiričar ima duhovit i originalan stil koji je često iznenađujući i smiješan. Čitaoci se mogu zabaviti ili natjerati da razmišljaju. 'Satira je moja omiljena životinja' je divan poklon za prijatelje ili porodicu koji uživaju u čitanju ili se zabavljaju satirom. -------------- Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige “Satira je moja omiljena životinja” u Heidelberg Authors – Imenik -------------------------------------------------- -------------------- Informacije o knjigama u zemlji i inostranstvu, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka Republika, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Holandija , Španija, Švedska, Švajcarska , Švicarska , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel u SWR 3 televizijskoj emisiji HEARTBEAT MOMENTS u subotu, 3. avgusta 2019., u 21:50.