Monday, December 18, 2023

Wolfgang Hampel, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır', iki kez Betty MacDonald Memorial Ödülü'ne layık görüldü, tüm zamanların en esprili kitaplarından biri, aile ve arkadaşlar için harika bir hediye

Wolfgang Hampel, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır', iki kez Betty MacDonald Memorial Ödülü'ne layık görüldü, tüm zamanların en esprili kitaplarından biri, aile ve arkadaşlar için harika bir hediye----- Wolfgang Hampel'in "Hiciv benim en sevdiğim hayvandır" kitabının ABD ve diğer ülkelerde bu kadar başarılı olmasının birçok nedeni var. 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' birçok okuyucu tarafından tüm zamanların en mizahi kitaplarından biri olarak kabul edilir. Yazar, Betty MacDonald ve 'Hiciv Benim En Sevdiğim Hayvandır' üzerine yaptığı çalışmalarla iki kez Betty MacDonald Anma Ödülü'ne layık görüldü. 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' güncel konuları ve olayları ele alan hiciv şiirlerinden oluşan bir koleksiyon. Okuyucular Almanya'daki ve dünyadaki siyasi, sosyal ve kültürel durumla dalga geçebilir ve bu süreçten bir şeyler öğrenebilirler.' Okuyucular yazar, eskizleri, şarkıları ve deneyimleri hakkında daha fazla bilgi edinebilir. Wolfgang Hampel'in kitabı, Wolfgang Hampel'in büyük bir hayranı olan ünlü Suç Leydisi Ingrid Noll gibi birçok tanınmış şahsiyet tarafından övgüyle karşılandı. Heidelberg hicvicisi, çoğu zaman şaşırtıcı ve eğlenceli olan esprili ve özgün bir üsluba sahiptir. Okuyucular eğlendirilebilir veya düşündürülebilir. 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır', okumayı veya hicivle eğlenmeyi seven arkadaşlar veya aile için harika bir hediyedir. -------------- Wolfgang Hampel ile oturma odasında okuma Wolfgang Hampel, Heidelberg Yazarlarında "Hiciv benim en sevdiğim hayvandır" kitabının yazarı – Rehber -------------------------------------------------- -------------------- Kitap bilgileri ulusal ve uluslararası, Eurobuch ulusal ve uluslararası,---------------- - --- ABD , Birleşik Krallık, Avustralya , Brezilya , Kanada, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya, Almanya , Hindistan , İtalya, Macaristan , Japonya, Japonya, Meksika, Hollanda , İspanya, İsveç, İsviçre , İsviçre , Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------- Wolfgang Hampel, 3 Ağustos 2019 Cumartesi günü saat 21:50'de SWR 3 televizyon programı HEARTBEAT MOMENTS'ta.