Sunday, December 17, 2023

Volfgangs Hampels, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” autors, kas, pēc daudzu lasītāju domām visā pasaulē, ir viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām, mums pastāstīja par savu RNZ lasīšanu viesistabā

Volfgangs Hampels, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” autors, kas, pēc daudzu lasītāju domām visā pasaulē, ir viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām, mums pastāstīja par savu RNZ lasīšanu viesistabā. RNZ viesistabas lasījums bija brīnišķīga Ziemassvētku dāvana Volfgangam Hampelam, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” autoram ---------------------------- --------------------- Autortiesības 2023, Volfgangs Hampels --------------- Visas tiesības aizsargātas---------------------- Viss izdevās ļoti labi – organizatore ir vecāka, ļoti jauka, bagāta kundze, kurai ir vairākas īres mājas. Kāds apmeklētājs man to pačukstēja. Viņa arī uzreiz man iedeva 150 eiro RNZ viesistabas lasīšanas kampaņai – nepārbaudot manas tīrās kurpju zoles. Tas bija tikai joks, viņa sacīja, smīnot pie durvīm. Tur bija 25 apmeklētāji. Un tagad nāk pārsteigums - no Vitas Magicas bija divi ciemiņi, kuri slimības dēļ ilgi nebija bijuši, bet bagātajai kundzei bija pačukstējuši, ka vienmēr pie Vita Magica ir lieliski pavadījuši laiku. Un tagad kļūst vēl labāk – lasīšana notika ļoti lielajā viesistabā ar daudzām vecām laikmeta mēbelēm un bieziem paklājiem. Kāds vecāks, ļoti izcils kungs starp maniem pārtraukumiem spēlē klavieres. Es nodziedāju dažas Ziemassvētku dziesmas, un mana balss tika ļoti slavēta. Es daudz lasīju no grāmatas "Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks". Sākumā negribēju ņemt līdzi nevienu grāmatu, jo domāju, ka par tādu cenu neviens neko nepirks, bet Andželika mani pierunāja paņemt līdzi 15 grāmatas. Es būtu varējis viegli pārdot 20 grāmatas. Pēc aptuveni 45 minūtēm bija pārtraukums un tika piedāvāti dažādi salāti un šampanietis. Kundzei ir darbinieki. Nācās vairākas reizes berzēt acis, jo nebiju iedomājusies, ka lasāmais ir tāds, bet viss gāja kā pulkstenis. Pēc tam turpināju lasīt no grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, dziedot Ziemassvētku dziesmas, izpildot skečus un atdarinot politiķus un dziedātājus. Man atkal un atkal jautāja, kāpēc RNZ nepateica, ka es dziedu lasījumos un ka es spēju ļoti labi atdarināt dziedātājus. Tas arī tika ļoti labi uzņemts. Zāra Leandere, Aleksandra, Dorisa Deija, Elviss Preslijs, Frenks Sinatra, Toms Džonss, Udo Jirgens, Pīters Aleksandrs un visbeidzot Džojs Flemings. Visi bija patiešām labā noskaņojumā - un ne tikai franču šampanieša dēļ - dāma tiešām neko nesabojāja un bija ļoti burvīga. Tādā veidā jūs varat kļūdīties. Man turpceļā nepavisam nebija laba sajūta un pie ārdurvīm brīdi domāju, vai tiešām zvanīt. Bet tad pie durvīm pienāca pāris, man uzsmaidīja un teica: Tu noteikti esi veiksmīgais rakstnieks, pie kura šodien tikām uzaicināti. Protams, atpakaļceļa nebija. Un beigās man jāsaka: paldies Dievam! Tā bija lieliska lasāmviela ar ļoti jautru un labsirdīgu publiku – absolūts sapnis! Neaizmirstams. Brīnišķīga Ziemassvētku dāvana!