Monday, January 31, 2022

Wolfgang Hampel, "Satire är mitt favoritdjur", skratta åt dig själv och ta inte dig själv på för stort allvar

Wolfgang Hampel, "Satire är mitt favoritdjur", skratta åt dig själv och ta inte dig själv på för stort allvar Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel är min favoritbok. Vad är det som är så speciellt med den här boken? Satirerna är lysande och bokens stora budskap är: skratta åt dig själv och ta dig själv inte på för stort allvar. -------------------------- Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin ---------------------------- Satir är mitt favoritdjur från Wolfgang Hampel: -------------- -------------------- national & international--------------------- USA, Förbundet, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Italien, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lördag 3 augusti 2019 kl. 21.50.