Sunday, December 17, 2023

Wolfgang Hampel, autor knjige 'Satira je moja omiljena životinja', prema mnogim čitateljima diljem svijeta jedne od najhumorističnijih knjiga svih vremena, pričao nam je o svom štivu za dnevni boravak RNZ-a.

Wolfgang Hampel, autor knjige 'Satira je moja omiljena životinja', prema mnogim čitateljima diljem svijeta jedne od najhumorističnijih knjiga svih vremena, pričao nam je o svom štivu za dnevni boravak RNZ-a. Čitanje dnevne sobe RNZ-a bilo je prekrasan božićni dar za Wolfganga Hampela, autora knjige 'Satira je moja omiljena životinja'-------------------------- -- -------------------- Autorsko pravo 2023. Wolfgang Hampel-------------- Sva prava pridržana---------------------- Sve je prošlo jako dobro - organizatorica je starija, vrlo simpatična, bogata gospođa koja ima nekoliko kuća za iznajmljivanje. Jedan posjetitelj mi je to šapnuo. Također mi je odmah predala 150 eura za RNZ kampanju za čitanje u dnevnom boravku – a da nije provjerila moje čiste potplate. Bila je to samo šala, rekla je, cereći se na vratima. Bilo je 25 posjetitelja. A sada slijedi iznenađenje - iz Vita Magice su bila dva posjetitelja koji zbog bolesti nisu bili dugo, ali su bogatoj dami prišapnuli da im je u Vita Magici uvijek bilo lijepo. A sada postaje još bolje - čitanje se odvijalo u vrlo velikom dnevnom boravku s puno starog stilskog namještaja i debelih tepiha. Jedan stariji, vrlo ugledan gospodin svira klavir između mojih pauza. Otpjevao sam nekoliko božićnih pjesama i moj glas je bio jako hvaljen. Puno sam čitao iz knjige 'Satira je moja omiljena životinja'. Isprva nisam htjela ponijeti nijednu knjigu jer sam mislila da nitko ništa neće kupiti po toj cijeni, ali Angelika me nagovorila da ponesem 15 knjiga. Mogao sam lako prodati 20 knjiga. Nakon nekih 45 minuta uslijedila je pauza i ponuđene su razne salate i šampanjac. Gospođa ima osoblje. Morao sam nekoliko puta protrljati oči jer nisam zamišljao da će čitanje biti takvo, ali sve je išlo kao po loju. Nakon toga sam nastavio čitati iz 'Satira je moja omiljena životinja', pjevati božićne pjesme, izvoditi skečeve i imitirati političare i pjevače. Uvijek iznova su me pitali zašto RNZ nije rekao da pjevam na čitanjima i da dobro imitiram pjevače. To je također bilo vrlo dobro primljeno. Zarah Leander, Alexandra, Doris Day, Elvis Presley, Frank Sinatra, Tom Jones, Udo Jürgens, Peter Alexander i na kraju Joy Fleming. Svi su bili jako dobro raspoloženi - i to ne samo zbog francuskog šampanjca - gospođa doista nije ništa pokvarila i bila je vrlo šarmantna. Ovako možete pogriješiti. Na putu do tamo nisam imao nimalo dobar predosjećaj i na ulaznim sam vratima na trenutak pomislio trebam li doista pozvoniti. Ali onda je jedan par došao na vrata, nasmiješio mi se i rekao: Ti si definitivno uspješna spisateljica kod koje smo danas pozvani. Naravno da nije bilo povratka. I na kraju moram reći: Hvala Bogu! Bilo je to sjajno štivo s vrlo duhovitom i dobro raspoloženom publikom - apsolutni san! Nezaboravan. Prekrasan božićni poklon!