Sunday, July 31, 2022

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja najljubša žival', ena najbolj humorističnih knjig vseh časov, nova biografija Betty MacDonald, prošnja za podporo projektom

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja najljubša žival', ena najbolj humorističnih knjig vseh časov, nova biografija Betty MacDonald, prošnja za podporo projektom Želimo vam lep avgust s prošnjo za podporo naših projektov. Imamo veliko oboževalcev v 40 državah in vas prosimo, da podprete naše delo. 'Satira je moja najljubša žival' Wolfganga Hampla odlikuje neverjetna situacijska komičnost. Posvečen je Betty MacDonald in oboževalcem kluba oboževalcev Betty MacDonald. Prepričani smo, da bi bila Betty MacDonald všeč ta čudovita knjiga. Le redko smo prebrali knjigo s tako široko vsebino in kakovostjo. 'Satira je moja najljubša žival' je našla številne navdušene bralce po vsem svetu. (ZDA, Združeno kraljestvo, nemško govoreče države – in številne druge države) Komaj čakamo, da preberemo novo knjigo Wolfganga Hampla. Wolfgang Hampel in klub oboževalcev Betty MacDonald delajo na novi biografiji slavne humoristke Betty MacDonald, avtorice uspešnice Jajce in jaz. Biografija vsebuje veliko zanimivih informacij. Kar naprej so nas spraševali o Doriti Hess. Ta skrivnost je končno razkrita v novi biografiji Betty MacDonald. Svetovno znana Dama zločina Ingrid Noll je tudi velika oboževalka Wolfganga Hampla. Ingrid Noll: Vedno sem zelo vesela, ko preberem novo smešno besedilo Wolfganga Hampla. Heidelberški avtor Wolfgang Hampel, klub oboževalcev Betty MacDonald in ekipa Vita Magica podpirajo Ukrajino in kulturne ustanove z donacijami, prodajo knjig Satira je moja najljubša žival in dogodki. Prosimo vas, da podprete naše projekte z nakupom mednarodno uspešne knjige 'Satira je moja najljubša žival'! Hvala vnaprej! ------------------------------ podatki o knjigah nacionalni in mednarodni, Eurobuch nacionalni in mednarodni,----------------- ---- ZDA >, Združeno kraljestvo, Avstralija , Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija , Italija, Madžarska , Japonska, , Japonska, Nizozemska , Španija, Švica , Švica -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel v televizijski oddaji SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.