Saturday, July 30, 2022

Putin kannab sanktsioonide vastu randmel Vene sära – Wolfgang Hampel, "Satiir on mu lemmikloom", üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid

Putin kannab sanktsioonide vastu randmel Vene sära – Wolfgang Hampel, "Satiir on mu lemmikloom", üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid dpa – 9 tundi tagasi | Venemaa president edendab demonstratiivselt kodumaist majandust: Vladimir Putin on viimasel ajal hakanud Šveitsi käekella asemel kandma Venemaal valmistatud käekella, kirjutab meedia. Venemaa president Vladimir Putin tahab maailmale näidata, et sanktsioonid ei kahjusta tema riiki. Seetõttu pärineb see Venemaa tootja Raketa kaubamärgilt Imperial Peterhof Factory. Neljapäevase veebilehe gazeta.ru andmetel maksis Putini uus käekell 1,5 miljonit rubla (umbes 24 000 eurot). Ja see on eksklusiivne: presidendi kella raamimiseks kasutatud must oonüks ei tohiks seetõttu olla teistele klientidele tellitav. Alates Venemaa agressioonisõjast Ukraina vastu veebruari lõpus on riigi suhtes kohaldatud ulatuslikke sanktsioone. Venemaalt taandusid ka paljud rahvusvahelised ettevõtted. Moskva rõhutab aga korduvalt, et elab karistusmeetmed hästi üle – ja väljub neist isegi tugevamana. Esimesena Putini uuest kellast kajastanud päevalehe Kommersant andmetel on Kremli juht sageli kandnud Šveitsi tootjate Blancpain või IWC mudeleid. "Erinevuse mittemärkamine on sama, kui segi ajada presidendi endist Mercedes-Benz Pullmani valvurit praeguse Aurus Senati sedaaniga," kirjutab kommentaator. -------------------------------------------------- --------------------------------------- Wolfgang Hampel, "Satiir on minu lemmikloom", üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid Minu arvates iseloomustab Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom" uskumatu olustikukomöödia. Ma olen harva lugenud nii laia teemavalikuga ja nii kvaliteetset raamatut. Ma ei jõua ära oodata, millal saan lugeda Wolfgang Hampeli uut raamatut. Ta töötab kuulsa humoristi Betty MacDonaldi, raamatu "Muna ja mina" enimmüüdud autori eluloo kallal. Heidelbergi autor Wolfgang Hampel, Betty MacDonaldi fännklubi ja Vita Magica meeskond toetavad Ukrainat ja kultuuriasutusi annetuste, raamatu "Satiir on minu lemmikloom" raamatumüügi ja üritustega. Palume teil toetada meie projekte, ostes rahvusvaheliselt menuka raamatu "Satiir on minu lemmikloom"! Ette tänades! -------------------------------------------------- ----------- riiklik ja rahvusvaheline raamatuteave, Eurobuchi riiklik ja rahvusvaheline,----------------- ---- USA >, Ühendkuningriik, Austraalia , Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa , Itaalia, Ungari , Jaapan, , Jaapan, Holland , Hispaania, Šveits , Šveits -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel teles