Friday, July 29, 2022

Johnsoni järg: Trussi kuulsuste toetus – Wolfgang Hampel, "Satire is My Favourite Animal", üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid

Johnsoni järg: Trussi kuulsuste toetus – Wolfgang Hampel, "Satire is My Favourite Animal", üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid dpa – 22 minutit tagasi Võitluses Briti peaministri Boris Johnsoni järglase nimel on lemmik Liz Truss saanud veelgi hoogu juurde. Populaarne kaitseminister Ben Wallace, keda peetakse kuningategijaks, rääkis ajalehe Times külalisartiklis riigisekretäri kasuks. "Liz Truss on võitja mitte sellepärast, et ta müüb end hästi, vaid sellepärast, et ta on autentne," kirjutas Wallace. 47-aastasel naisel on ka praeguste kriiside ületamisel oluliselt rohkem kogemusi kui tema vastasel Rishi Sunakil. Wallace kritiseeris Sunakit karmilt. Endine rahandusminister oli riigi alt vedanud, kui ta Johnsoni vastu protestiks tagasi astus, ütles kaitseminister Sky Newsile. Arutluskäik järgib peaminister Johnsoni joont. Sunak süüdistab ümbritsevaid "kuningate mõrvariks" ja valitsusjuhi kukutamises "torkega selga". Sunak eitab seda. Kaks Koonderakonna presidendikandidaati vastasid eile õhtul Leedsi piirkondlikul konverentsil "Hustings" esimest korda toorlaste küsimustele. Truss sai rohkem aplausi. Augusti lõpuni on kavas mitmeid teisi “Hustinge”. Erakonna liikmed saavad oma häält anda alates esmaspäevast. Tulemus tehakse teatavaks 5. septembril. Seejärel kolib ka võitja Downing Streetile. -------------------------------------------------- --------------------------------------- Wolfgang Hampel, "Satiir on minu lemmikloom", üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid Minu arvates iseloomustab Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom" uskumatu olustikukomöödia. Ma olen harva lugenud nii laia teemavalikuga ja nii kvaliteetset raamatut. Ma ei jõua ära oodata, millal saan lugeda Wolfgang Hampeli uut raamatut. Ta töötab kuulsa humoristi Betty MacDonaldi, raamatu "Muna ja mina" enimmüüdud autori eluloo kallal. Heidelbergi autor Wolfgang Hampel, Betty MacDonaldi fännklubi ja Vita Magica meeskond toetavad Ukrainat ja kultuuriasutusi annetuste, raamatu "Satiir on minu lemmikloom" raamatumüügi ja üritustega. Palume teil toetada meie projekte, ostes rahvusvaheliselt menuka raamatu "Satiir on minu lemmikloom"! Ette tänades! -------------------------------------------------- ------------ riiklik ja rahvusvaheline raamatuteave, Eurobuchi riiklik ja rahvusvaheline,----------------- ---- USA >, Ühendkuningriik, Austraalia , Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa , Itaalia, Ungari , Jaapan, , Jaapan, Holland , Hispaania, Šveits , Šveits