Saturday, July 30, 2022

Putin, yaptırımlara karşı bileğine Rus parıltısı takıyor - Wolfgang Hampel, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır', tüm zamanların en mizahi kitaplarından biri

Putin, yaptırımlara karşı bileğine Rus parıltısı takıyor - Wolfgang Hampel, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır', tüm zamanların en mizahi kitaplarından biri dpa - 9 saat önce | Rusya cumhurbaşkanı açıkça iç ekonomiyi destekliyor: Basında çıkan haberlere göre, Vladimir Putin kısa süre önce bir İsviçre saati yerine Rusya'da yapılan bir kol saati takmaya başladı. Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, yaptırımların ülkesine zarar vermeyeceğini dünyaya göstermek istiyor. Bu nedenle, Rus üretici Raketa'nın Imperial Peterhof Factory markasından geliyor. Perşembe günkü çevrimiçi gazeta.ru gazetesine göre, Putin'in yeni saati 1,5 milyon rubleye (yaklaşık 24.000 avro) mal oldu. Ve özeldir: Başkan'ın saatini çerçevelemek için kullanılan siyah oniks bu nedenle diğer müşterilerin sipariş vermesine izin verilmemelidir. Rusya'nın Şubat ayı sonunda Ukrayna'ya yönelik saldırganlık savaşından bu yana, ülke kapsamlı yaptırımlara maruz kaldı. Birçok uluslararası şirket de Rusya'dan çekildi. Ancak Moskova, cezai tedbirleri iyi bir şekilde atlattığını ve hatta onlardan daha güçlü çıktığını defalarca vurguluyor. Putin'in yeni saatini ilk kez haber yapan günlük Kommersant gazetesine göre, Kremlin şefi sık sık İsviçreli üreticiler Blancpain veya IWC'nin modellerini giydi. Yorumcu, "Farkı fark etmemek, başkanın eski Mercedes-Benz Pullman Guard'ını şimdiki Aurus Senat sedanıyla karıştırmaya benziyor" diye yazıyor. -------------------------------------------------- ------------------------------------------ Wolfgang Hampel, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır', tüm zamanların en mizahi kitaplarından biri Bence Wolfgang Hampel'in 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' inanılmaz bir durum komedisi ile karakterizedir. Bu kadar geniş bir konu yelpazesine ve bu kadar kaliteli bir kitap nadiren okudum. Wolfgang Hampel'in yeni kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. 'Yumurta ve Ben' kitabının çok satan yazarı ünlü mizahçı Betty MacDonald'ın biyografisi üzerinde çalışıyor. Heidelberg yazarı Wolfgang Hampel, Betty MacDonald hayran kulübü ve Vita Magica ekibi bağışlar, 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitap satışları ve etkinliklerle Ukrayna'yı ve kültür kurumlarını destekliyor. Uluslararası alanda başarılı olan 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabını alarak projelerimize destek olmanızı rica ediyoruz! Şimdiden teşekkürler! -------------------------------------------------- ----------- ulusal ve uluslararası kitap bilgileri, Eurobuch ulusal ve uluslararası,----------------- ---- ABD >, Birleşik Krallık, Avustralya , Kanada, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya, Almanya , İtalya, Macaristan , Japonya, , Japonya, Hollanda , İspanya, İsviçre , İsviçre -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel TV'de