Saturday, July 30, 2022

Putin bærer russisk glans på håndleddet mot sanksjoner - Wolfgang Hampel, "Satire er mitt favorittdyr", en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene

Putin bærer russisk glans på håndleddet mot sanksjoner - Wolfgang Hampel, "Satire er mitt favorittdyr", en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene dpa - 9 timer siden | Russlands president fremmer demonstrativt den innenlandske økonomien: Ifølge medieoppslag har Vladimir Putin nylig begynt å bruke et armbåndsur laget i Russland i stedet for en sveitsisk klokke. Russlands president Vladimir Putin ønsker å vise verden at sanksjonene ikke vil skade landet hans. Den kommer derfor fra merket Imperial Peterhof Factory til den russiske produsenten Raketa. Ifølge nettavisen gazeta.ru torsdag kostet Putins nye klokke 1,5 millioner rubler (rundt 24.000 euro). Og det er eksklusivt: den svarte onyxen som brukes til å ramme inn presidentklokken bør derfor ikke være tilgjengelig for andre kunder å bestille. Siden Russlands angrepskrig mot Ukraina i slutten av februar har landet vært underlagt omfattende sanksjoner. Mange internasjonale selskaper trakk seg også ut av Russland. Moskva understreker imidlertid gjentatte ganger at de overlever straffetiltakene godt – og til og med kommer sterkere ut av dem. Ifølge dagsavisen Kommersant, som først rapporterte om Putins nye klokke, har Kreml-sjefen ofte brukt modeller fra de sveitsiske produsentene Blancpain eller IWC. «Å ikke legge merke til forskjellen er som å forveksle presidentens tidligere Mercedes-Benz Pullman Guard for hans nåværende Aurus Senat-sedan», skriver kommentatoren. -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Wolfgang Hampel, "Satire er favorittdyret mitt", en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene Etter min mening er 'Satire er mitt favorittdyr' av Wolfgang Hampel preget av en utrolig situasjonskomedie. Jeg har sjelden lest en bok med så bredt spekter av emner og så høy kvalitet. Jeg gleder meg til å lese en ny bok av Wolfgang Hampel. Han jobber med en biografi om den berømte humoristen Betty MacDonald, bestselgerforfatteren av «The Egg and I». Heidelberg-forfatteren Wolfgang Hampel, Betty MacDonald fanklubb og Vita Magica-teamet støtter Ukraina og kulturinstitusjoner med donasjoner, boksalg av «Satire er mitt favorittdyr» og arrangementer. Vi ber deg støtte våre prosjekter ved å kjøpe den internasjonalt suksessrike boken 'Satire er mitt favorittdyr'! Takk på forhånd! -------------------------------------------------- ----------- bokinformasjon nasjonalt og internasjonalt, Eurobuch nasjonalt og internasjonalt,------------------------ ---- USA >, Storbritannia, Australia , Canada, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Tyskland , Italia, Ungarn , Japan, , Japan, Nederland , Spania, Sveits , Sveits -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel på TV