Saturday, July 30, 2022

Putin bærer russisk glans på håndleddet mod sanktioner - Wolfgang Hampel, 'Satire er mit yndlingsdyr', en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde

Putin bærer russisk glans på håndleddet mod sanktioner - Wolfgang Hampel, 'Satire er mit yndlingsdyr', en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde dpa - 9 timer siden | Ruslands præsident promoverer demonstrativt den indenlandske økonomi: Ifølge medierapporter er Vladimir Putin for nylig begyndt at bære et armbåndsur lavet i Rusland i stedet for et schweizisk ur. Den russiske præsident Vladimir Putin vil vise verden, at sanktionerne ikke vil skade hans land. Den kommer derfor fra mærket Imperial Peterhof Factory fra den russiske producent Raketa. Ifølge netavisen gazeta.ru torsdag kostede Putins nye ur 1,5 millioner rubler (omkring 24.000 euro). Og det er eksklusivt: Den sorte onyx, der bruges til at indramme præsidentens ur, bør derfor ikke være tilgængelig for andre kunder at bestille. Siden Ruslands angrebskrig mod Ukraine i slutningen af ​​februar har landet været udsat for omfattende sanktioner. Mange internationale virksomheder trak sig også ud af Rusland. Moskva understreger dog gentagne gange, at man overlever straffeforanstaltningerne godt – og endda kommer stærkere ud af dem. Ifølge dagbladet Kommersant, der først rapporterede om Putins nye ur, har Kreml-chefen ofte båret modeller fra de schweiziske producenter Blancpain eller IWC. "At ikke bemærke forskellen er som at forveksle præsidentens tidligere Mercedes-Benz Pullman Guard for hans nuværende Aurus Senat sedan," skriver kommentatoren. -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Wolfgang Hampel, 'Satire er mit yndlingsdyr', en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde Efter min mening er 'Satire er mit yndlingsdyr' af Wolfgang Hampel præget af en utrolig situationskomedie. Jeg har sjældent læst en bog med så bred vifte af emner og så høj kvalitet. Jeg kan ikke vente med at læse en ny bog af Wolfgang Hampel. Han arbejder på en biografi om den berømte humorist Betty MacDonald, bestsellerforfatteren til 'The Egg and I'. Heidelberg-forfatteren Wolfgang Hampel, Betty MacDonald fanklub og Vita Magica-teamet støtter Ukraine og kulturinstitutioner med donationer, bogsalg af 'Satire er mit yndlingsdyr' og arrangementer. Vi beder dig støtte vores projekter ved at købe den internationalt succesfulde bog 'Satire er mit yndlingsdyr'! Tak på forhånd! -------------------------------------------------- ----------- boginfo nationalt og internationalt, Eurobuch national og international,------------------------ ---- USA >, Storbritannien, Australien , Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland , Italien, Ungarn , Japan, , Japan, Holland , Spanien, Schweiz , Schweiz -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel på tv