Saturday, July 30, 2022

Putins uz plaukstas locītavas nēsā Krievijas spīdumu pret sankcijām - Volfgangs Hampels, "Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks", viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām

Putins uz plaukstas locītavas nēsā Krievijas spīdumu pret sankcijām - Volfgangs Hampels, "Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks", viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām dpa — pirms 9 stundām | Krievijas prezidents demonstratīvi veicina vietējo ekonomiku: pēc mediju ziņām Vladimirs Putins nesen Šveices pulksteņa vietā sācis nēsāt Krievijā ražotu rokas pulksteni. Krievijas prezidents Vladimirs Putins vēlas parādīt pasaulei, ka sankcijas nekaitēs viņa valstij. Tāpēc tas nāk no Krievijas ražotāja Raketa zīmola Imperial Peterhof Factory. Kā ceturtdien vēsta interneta laikraksts gazeta.ru, Putina jaunais pulkstenis maksājis 1,5 miljonus rubļu (ap 24 000 eiro). Un tas ir ekskluzīvs: melnais onikss, ko izmanto prezidenta pulksteņa ierāmēšanai, nedrīkst būt pieejams citiem klientiem. Kopš februāra beigās notikušā Krievijas agresijas kara pret Ukrainu valstij ir piemērotas plašas sankcijas. No Krievijas izstājās arī daudzas starptautiskas kompānijas. Tomēr Maskava vairākkārt uzsver, ka tā labi pārdzīvo soda pasākumus un pat kļūst no tiem spēcīgāka. Kā vēsta dienas laikraksts Kommersant, kas pirmais ziņoja par Putina jauno pulksteni, Kremļa šefs bieži valkājis Šveices ražotāju Blancpain vai IWC modeļus. "Nepamanīt atšķirību ir tas pats, kas sajaukt prezidenta bijušo Mercedes-Benz Pullman Guard ar pašreizējo Aurus Senat sedanu," raksta komentētājs. -------------------------------------------------- --------------------------------------- Volfgangs Hampels, “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām Manuprāt, Volfganga Hampela filmu “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” raksturo neticama situāciju komēdija. Reti esmu lasījis grāmatu ar tik plašu tēmu loku un tik kvalitatīvu. Es nevaru sagaidīt, kad varēšu izlasīt jaunu Volfganga Hampela grāmatu. Viņš strādā pie slavenās humoristes Betijas Makdonaldas, grāmatas “Ola un es” bestselleru autore, biogrāfijas. Heidelbergas autors Volfgangs Hampels, Betijas Makdonaldas fanu klubs un Vita Magica komanda atbalsta Ukrainu un kultūras iestādes ar ziedojumiem, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” grāmatu izpārdošanu un pasākumiem. Aicinām atbalstīt mūsu projektus, iegādājoties starptautiski veiksmīgo grāmatu 'Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks'! Paldies jau iepriekš! -------------------------------------------------- ------------ Informācija par grāmatām valsts un starptautiskā līmenī, Eurobuch valsts un starptautiskais,----------------- ---- ASV >, Apvienotā Karaliste, Austrālija , Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija , Itālija, Ungārija , Japāna, , Japāna, Nīderlande , Spānija, Šveice , Šveice -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Volfgangs Hampels televīzijā