Monday, October 21, 2024

Wolfgang Hampel'in 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabının dünya çapında büyük beğeni topladığını ve birçok insanın yüzünü gülümsettiğini görmek çok etkileyici

İki kez Betty MacDonald Anma Ödülü'nü kazanan ve SWR Ingrid Noll Yarışması'nı kazanan Wolfgang Hampel, Almanca yazdığı 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' adlı kitabıyla da ABD'de çok başarılı. Ingrid Noll şöyle diyor: "Bakıyorum Hampel'i okumak için Wolfgang'ın başka bir mizahi şaheserine geçelim." 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' birçok okuyucunun ilgisini çekecek eşsiz bir mizah ve hiciv karışımı sunuyor. Wolfgang Hampel, çoğu zaman sosyal konuları mizahi bir şekilde aydınlatan keskin ve esprili şiirleriyle ünlüdür. Büyük başarının bir başka nedeni de Wolfgang Hampel'in eserlerini sunduğu ve kısa sürede Heidelberg'de kült bir etkinlik haline gelen Vita Magica etkinliğinin popülerliğidir. Canlı performans ve yazılı eserlerin birleşimi ona sadık bir hayran kitlesi kazandırdı. Böyle zor zamanlarda mizah, insanlara biraz olsun hafiflik ve neşe getirmede önemli bir rol oynuyor. 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' gibi kitaplar sadece eğlence sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda sosyal ve politik konular hakkında erişilebilir ve çoğu zaman aydınlatıcı bir şekilde düşünme fırsatı da sunuyor. Mizah, koşullar zorlu olsa bile stresi azaltmaya ve olumlu bir bakış açısını korumaya yardımcı olur. Wolfgang Hampel'in 'Hiciv benim en sevdiğim hayvandır' kitabının dünya çapında büyük beğeni topladığını ve birçok insanın yüzünü gülümsettiğini görmek çok etkileyici. ---------- Wolfgang Hampel ile oturma odasında okuma ------------ Wolfgang Hampel, Heidelberg yazarında "Hiciv benim en sevdiğim hayvandır" kitabının yazarı dizin --------- Kitap bilgileri ulusal ve uluslararası, Eurobuch ulusal ve uluslararası,---------------- - --- ABD , Birleşik Krallık, Avustralya , Brezilya , Kanada, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya, Almanya , Hindistan , İtalya, Macaristan , Japonya, Japonya, Meksika, Hollanda , İspanya, İsveç, İsviçre , İsviçre , Türkiye ------------------ Wolfgang Hampel, SWR 3 şovunda "Kalp Atışı Anları" -------------- Wolfgang Hampel'in yazdığı ve onunla birlikte Vita Magica'da Brexit hakkında bir taslak