Sunday, October 13, 2024

"UNESCO City of Literature: ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o 'Satire kaʻu holoholona punahele' me "Poetry on the Move" a me ke kaʻaahi nostalgic "Sixty" ma kahi huakaʻi o Heidelberg heluhelu i kahi lehulehu hoihoi ma ka Pōʻalima, ʻOkakopa 11, 2024

"UNESCO City of Literature: ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o 'Satire kaʻu holoholona punahele' me "Poetry on the Move" a me ke kaʻaahi nostalgic "Sixty" ma kahi huakaʻi o Heidelberg heluhelu i kahi lehulehu hoihoi ma ka Pōʻalima, ʻOkakopa 11, 2024- ----- - Ma ka launa pū ʻana ma waena o ka Cultural Office of the City of Heidelberg a me Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (rnv), ke kaʻaahi nostalgic "Sixty", i kūkulu ʻia ma 1963 a hoʻihoʻi hou ʻia no ka hoʻohana hou ʻana, ua ʻōwili ʻia ma luna o nā kaʻaahi Heidelberg a wehewehe i ʻehā mau huakaʻi hoʻokipa ma waena. na apana o Bergheim a me Handschuhsheim. I ka huakaʻi, heluhelu ʻo Wolfgang Hampel lāua ʻo Heidelberg i kā lāua mau hana. Eia kekahi, ua hana kēlā me kēia o lākou ma ke ʻano he kākoʻo no nā poem honua mai nā ʻano UNESCO Cities of Literature a puni ka honua. ʻO Wolfgang Hampel, ka mea lanakila o ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll a me ka mea nāna i hoʻokumu i ka hanana mele mele mele 'Vita Magica', heluhelu, ma waena o nā mea ʻē aʻe, ka mele ʻakaʻaka a me ka satirical 'Marco Polo ola' mai kāna puke 'Satire kaʻu punahele. holoholona ', i lanakila i ka Betty MacDonald Memorial Award ma ke kihi' a me nā kikokikona hoʻohenehene ʻē aʻe i ka paʻi nui ʻana mai ka lehulehu. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" lanakila ma ka honua holoʻokoʻa a ua manaʻo ʻia e nā mea hoʻohewa a me nā mea heluhelu ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau. ʻO ka Lady of Crime kaulana i ka honua, ʻo Ingrid Noll i ʻōlelo: "Ke kakali mau nei au i ka heluhelu ʻana i kahi hana hoʻohenehene a Wolfgang Hampel!" --------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel ----------------- Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka mea kākau Heidelberg papa kuhikuhi ----------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Palakila , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye ---------------------- Wolfgang Hampel ma ka SWR 3 hōʻike “Heartbeat Moments”