Saturday, October 26, 2024

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel i kūleʻa loa i ka honua holoʻokoʻa a manaʻo ʻia e ka poʻe hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel i kūleʻa loa i ka honua holoʻokoʻa a manaʻo ʻia e ka poʻe hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau. Eia kekahi mau kumu a me nā pilina e kōkua ai i kēia holomua nui: ʻO Wolfgang Hampel he ʻelua manawa lanakila ʻo Betty MacDonald Memorial Award. He mea kākau ʻAmelika ʻo Betty MacDonald, ʻike ʻia no kāna mau hana hoʻomākeʻaka a me nā hana autobiographical e like me ka honua hit 'The Egg and I'. ʻO ke ʻano hoʻomāʻewaʻewa o Wolfgang Hampel a me kāna kālena no ka hōʻike ʻana i nā kūlana o kēlā me kēia lā me ka ʻakaʻaka e hōʻike ana i ka ʻuhane o ka hana a Betty MacDonald. Ua lanakila pū ʻo Wolfgang Hampel i ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll. ʻO Ingrid Noll kahi mea kākau hewa Kelemania i kaulana no kāna ʻakaʻaka. ʻO ka hiki iā Wolfgang Hampel ke ulana i ka ʻakaʻaka a me ka hoʻomāʻewaʻewa i loko o kāna mau mele, ua loaʻa iā ia ka mahalo nui i nā pōʻai moʻokalaleo, a mahalo pū i nā hana a Ingrid Noll. He ʻōlelo hoʻomākeʻaka. Hoʻopiʻi ka poʻe he nui nā mele hoʻohenehene a Wolfgang Hampel no ka mea he ʻakaʻaka a hohonu lākou i ka manawa like. ʻO kēia hui pū kekahi e hoʻonanea loa i ka puke i ka lehulehu lehulehu. ---------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel ----------- Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka mea kākau Heidelberg papa kuhikuhi --------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Palakila , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye ----------------- Wolfgang Hampel ma ka SWR 3 hōʻike “Heartbeat Moments” -------------- He kiʻi kiʻi e pili ana iā Brexit ma Vita Magica na a me Wolfgang Hampel