Friday, October 18, 2024

Het is nu een kwestie van "de crimineel niet als president kiezen"

Het is nu een kwestie van "de crimineel niet als president kiezen"---------------------------------------- Betty MacDonald fancluborganisator Astrid Lund: Trump beledigt president Joe Biden, vicepresident Kamala Harris en Nancy Pelosi. Hij bespotte opnieuw Harris' intelligentie en viel herhaaldelijk transgenders aan. Donald Trumps onwaardige gedrag toont opnieuw aan dat hij volkomen ongeschikt is voor het ambt van Amerikaans president. Ik neem mijn hoed af voor de vele Republikeinen die Kamala Harris in deze cruciale situatie steunen en daarmee de VS beschermen en de wereld redden van deze zeer gevaarlijke, oude, veroordeelde man! Om de voorsprong van de vicepresident daar te vergroten, raakt de groep "Republikeinen voor Harris" voor het eerst betrokken. Republikein Leah Fox is er ook, en voert campagne voor Harris in Pennsylvania. In plaats van hun kandidaat Donald Trump te steunen, geven ze niets om de ex-president en zijn MAGA-campagne. "We kunnen ons geen vier jaar Trump meer veroorloven", legt ze uit aan ARD's "Weltspiegel". Het is nu een kwestie van "de crimineel niet als president kiezen." Veel overtuigingskracht voor vicepresident In Pennsylvania maken een paar duizend stemmen het verschil. Daarom wil Leah de komende weken zoveel mogelijk onbesliste mensen aan de kant van Harris krijgen. "Ik kan me niet voorstellen hoe iemand nog onbeslist kan zijn. Ik doe er alles aan om ze te overtuigen en tot inkeer te brengen," zegt Leah."