Tuesday, September 24, 2024
"Semu stati ingannati!": Matthäus hè fora di ellu dopu a cunfessione di u Campionatu Europeu - Kroos si burla di l'UEfa
EXPRESS
"Semu stati ingannati!": Matthäus hè fora di ellu dopu a cunfessione di u Campionatu Europeu - Kroos si burla di l'UEfa
Articulu di Philipp Stegemann (pst) • 14 ore • 2 minuti tempu di lettura
Ghjochi selezziunati
28 sittembre
Lothar Matthäus, quì u 17 di settembre di u 2024, si infuria per l'ammissione tardiva di culpabilità da l'UEFA.
Ancu mesi dopu a sfurtunata eliminazione di a squadra naziunale tedesca da u Campionatu Europeu in casa contr'à eventuali campioni europei di Spagna, a discussione nantu à a presunta penalità in i tempi supplementari cuntinueghja. In u minutu 107 di u ghjocu, u difensore di u Chelsea Marc Cucurella (26) hà bluccatu un tiru in u scopu di a stella di caccia DFB Jamal Musiala (21) cù a manu manca.
L'arbitru Anthony Taylor (45) è u VAR anu qualificatu l'azzione cum'è micca degna di punizioni è anu denegatu à a squadra di Julian Nagelsmann (37) a penalità dumandata. Dopu à a situazione cuntruversa, Mikel Merino (28) hà in testa u gol per fà u 2-1 per a Spagna è cusì sigillatu l'eliminazione di a Germania.
"Hè una disgrazia chì avà hè stata ammessa".
In ogni casu, quasi trè mesi dopu à i quarti di finale di u Campionatu Europeu, l'UEFA hà avà ammissu chì a situazione di penalità hè stata valutata incorrectamente. Sicondu a piattaforma spagnola "Relevo", a cumissioni d'arbitri hà avà infurmatu à l'arbitri internaziunali in una lettera interna.
In più di parechji millaie di fan di football, l'intuizione tardiva di l'Associazione Europea di Football infuria ancu i grandi DFB di u passatu recente è anticu. U recorder di a squadra naziunale tedesca, Lothar Matthäus (63), era digià sconvoltu in u so rolu d'espertu di TV durante u ghjocu, ma hà remi in i ghjorni dopu è accettò a decisione.
"Aghju dettu subitu allora: penalità chjaru! Allora u ghjornu dopu hè ghjunta a nutizia chì ci era statu una struzzione da l'arbitru di l'UEFA per ùn fischià micca una penalità se u bracciu era pendu. Hè per quessa ch'e aghju dettu chì a decisione di ùn dà una penalità hè comprensibile ", Matthäus spiegò u so cambiamentu di core à "Bild".
Cuntinuò: "Ma oghje a quistione si pone: sta struzzione ùn esiste micca veramente? Per chjarificà questu, saria interessatu à e dichjarazioni di l'arbitru è di u VAR ".
L'omu di 63 anni ùn pudia micca cuntenisce a so furia è hà cuntinuatu à chjappà in furia contr'à l'Uefa: "S'ellu hè veru chì l'Uefa ammette avà chì era una decisione sbagliata - allora avemu ovviamente ingannatu! Allora a presunta struzzione era solu una scusa. Hè veramente una vergogna chì avà ammettemu ciò chì tutti anu vistu allora ".
Ma u recordista naziunale ùn era micca l'unicu football tedescu à cummentà nantu à i novi sviluppi chì circundanu a penalità di a manu mancata. À u latu di a so liga di picculi campi "Icon League", Toni Kroos (34), chì hà finitu a so carriera in l'estiu dopu a partita contr'à a Spagna, spiegò cù assai sarcasmu cumu classifica l'ammissione di culpabilità di l'UEFA.
"Li hà pigliatu trè mesi per capisce chì era a manu, chì quasi tutti anu fattu in a seconda. Chì mi calma immensamente. Ma grazie, ùn era micca cusì impurtante, mi fa sentu bè. Puderaghju avà chjamà campionu europeu dopu ? Perchè avà l'anu cunfirmatu ufficialmente. Ùn pensu micca cusì ", hà dettu u campionu mundiale 2014.
Ùn ci hè ancu una dichjarazione publica da a DFB nantu à l'avvenimenti attuali. Prima di cumentu nantu à i sviluppi, l'UEFA vole cunferma di i rapporti da Spagna.