Tuesday, September 17, 2024

ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o 'Satire kaʻu holoholona punahele', e like me ka nui o nā mea hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu o kekahi o nā puke hoʻohenehene loa o nā manawa a pau: "E hoʻopuka hou anei ʻo Donald Trump e like me kāna hana me Taylor Swift: HATE I BILLIE EILISH! That would e minamina loa, akā, ʻaʻole ia e kāhāhā iaʻu!"

ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o 'Satire kaʻu holoholona punahele', e like me ka nui o nā mea hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu o kekahi o nā puke hoʻohenehene loa o nā manawa a pau: "E hoʻopuka hou anei ʻo Donald Trump e like me kāna hana me Taylor Swift: HATE I BILLIE EILISH! That would e minamina loa, akā, ʻaʻole ia e kāhāhā iaʻu!"----------------------- KA ANIANI ʻO Billie Eilish ma ke koho balota ʻAmelika: "E koho me he mea lā ua hilinaʻi kou ola iā ia" 6 hola • 2 minuke manawa heluhelu Ke kākoʻo ʻia nei e nā mea kaulana hou i ka hoʻolaha koho balota ʻAmelika: Ke hāpai nei ʻo Billie Eilish a me kona kaikunāne ʻo Finneas O'Connel iā Harris lāua ʻo Walz. Ua koho lākou i ka lā e hoʻolaha ai i kā lākou kākoʻo. ʻO Billie Eilish ma ke koho balota ʻAmelika: “E koho me he mea lā ua hilinaʻi kou ola iā ia” Ua hoʻolaha ka mea mele ʻAmelika ʻo Billie Eilish e koho balota ʻo ia iā Kamala Harris ma ke koho pelekikena ʻAmelika. Ua kamaʻilio ʻo ia i kāna mau mea pā ma kāna kahawai Instagram me kona kaikunāne, ka mea mele-mele a me ka mea hana ʻo Finneas O'Connel. Ua kāhea nā hōkū ʻelua i ka poʻe e koho "me he mea lā ua hilinaʻi ko lākou ola." Ma kahi wikiō, wehewehe pū ʻo Eilish lāua ʻo O'Connel i ke kumu o ko lāua kākoʻo ʻana i ka moho Demokarata a me kāna hope ʻo Tim Waltz. "Hoʻomalu lākou i ko mākou kūʻokoʻa hānau, ko mākou kaiapuni a me kā mākou demokala," wahi a Eilish i loko o ke kāmela. "ʻAʻole hiki iā mākou ke ʻae i nā extremists e hoʻomalu i ko mākou ola, ko mākou kūʻokoʻa a me ko mākou wā e hiki mai ana," wahi a O'Connel. Ua hoʻokumu ʻia ka pou e hōʻailona i ka lā hoʻopaʻa inoa koho balota ma ka USA, he lā hana ʻole. No laila ua hoʻopau nā mea mele ʻelua i kā lākou ʻōlelo me ka hoʻopiʻi ʻana i kā lākou poʻe hahai e kākau inoa ma ke ʻano he poʻe koho balota a hoʻohana i kā lākou koho balota i ke koho pelekikena. ʻAʻole lākou nā hōkū mua e ʻōlelo no Harris lāua ʻo Walz i ka hoʻolaha koho balota US. Ua hoʻolaha hou ʻo Taylor Swift e kākoʻo ʻo ia i ka duo democratic. ʻO nā poʻe kaulana Hollywood e like me Robert De Niro lāua ʻo Jamie Lee Curtis makemake pū kekahi e koho balota iā Harris. Ua hoʻolaha ka mea mele Pelekania ʻo Charli XCX ma X "Kamala IS brat" - kahi kuhikuhi i kāna album kūleʻa "Brat". Ua hoʻopiʻi nui ka pou i nā poʻe koho pāloka ʻōpio.