Monday, September 23, 2024

Ke kali nei kahi makana hoʻomanaʻo kūikawā Vita Magica iā ʻoe!

Ma ka Poalua, ʻApelila 24th, 2024 mai 3:40 p.m. a ma kahi o 5:10 p.m. Hauʻoli lā hānau Vita Magica! Ke hoʻolauleʻa nei mākou i ka makahiki 9 o Vita Magica. ʻO Vita Magica koʻikoʻi - kahi hōʻike ahi o ka ʻakaʻaka maikaʻi me nā kiʻi ʻoliʻoli, nā mele ola nani a me nā poʻe malihini he nui me ka manawa e lanakila ai i nā makana maikaʻi! Ke kali nei kahi makana hoʻomanaʻo kūikawā Vita Magica iā ʻoe! Mai poina i kēia huakaʻi moʻokalaleo kū hoʻokahi me Wolfgang Hampel a me nā mea kākau ma o Heidelberg. ----------------------- ʻO Wolfgang Hampel ka mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele", ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau e like me ka nui o nā mea hoʻohewa a me nā mea heluhelu ma ka honua holoʻokoʻa. ʻO Wolfgang Hampel he ʻelua manawa lanakila ʻo Betty MacDonald Memorial Award no kāna mau haʻawina koʻikoʻi i ka satire a me ka palapala. ʻO kāna ʻano ʻokoʻa a me ka hoʻohaʻahaʻa e kaulana ai ʻo ia me nā mea heluhelu he 40 mau ʻāina i lawe iā "Satire kaʻu holoholona punahele" i ko lākou naʻau moʻolelo. ʻO ka mea kākau hoʻi ka mea lanakila o ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll. ʻO kāna mau hana, ʻo ia hoʻi ka puke "Satire is my Favorite Animal," i ʻike ʻia no kā lākou ʻakaʻaka kūʻokoʻa a me ka nānā ʻana. Ua ʻike ʻo Wolfgang Hampel i ka hōʻike ʻana i nā kūlana o kēlā me kēia lā a me nā nāwaliwali o ke kanaka ma ke ʻano ʻakaʻaka a hohonu, kahi e loaʻa ai iā ia ka mahalo nui ʻia e ka poʻe heluhelu a me nā mea hoʻohewa. --------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel ----------------- Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka mea kākau Heidelberg papa kuhikuhi ----------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Palakila , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye ---------------------- Wolfgang Hampel ma ka SWR 3 hōʻike “Heartbeat Moments”